Polis Haber
   Bugün - 16 Nisan 2014 Çarşamba



İstanbul 22°C
Polis Haber
Polis HaberPolis HaberPolis HaberPolis HaberPolis Haber
Anasayfa
Hakkımızda
Künyemiz
Gizlilik Politikamız
Reklam Ver
Haber
Yeni Üye
Gündem Güncel Asayiş Ekonomi Politika Dünya Spor Sağlık Yaşam Eğitim Trafik Diğer »
Haber Detayları

2013 Memur sicil affı kimleri kapsayacak

Yaklaşık 2 milyon memurun beklediği haber geldi. Sicil affı ve derece müjdesi hayata geçiyor.

Gündem Haberi - 05 Mart 2013 Salı - 18:39
Yaklaşık 2 milyon memurun beklediği haber geldi. Sicil affı ve derece müjdesi hayata geçiyor.
Resmi küçültmek için üzerine tıklayın...

Sicil affı veuzun yıllardır derece alamayan memurlara '1 derece' verilmesine ilişkin düzenmede, metin yazım işleri tamamlandı. Çalışma ve Sosyal GüvenlikBakanı Faruk Çelik'in talimatı üzerine başlatılan ön çalışmanın ardından hazırlanan düzenleme, önümüzdeki günlerde Bakanlar Kurulu'nda ele alınacak. Düzenlemenin bir yasa tasarısına eklenmesi planlanıyor. www.polishaber.net

AFTAN KİMLER YARARLANAMAYACAK

Takvim'in haberine göre; düzenleme ile memurların geriye dönük 17yıllık sicilleri affedilecek. Memurların atılmaları zorlaşacak. Disiplin cezası alan aday memurun memuriyet umudu devam edecek. Ancak; devletin şahsiyetine karşı işlenen suçlarla, basit veya nitelikli zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik gibi yüzkızartıcı veya şeref ve haysiyet kırıcı suçlar, kaçakçılık, resmi ihaleve alım satımlara fesat karıştırma ile devlet sırlarını açığa vurma suçları nedeniyle görevleriyle sürekli olarak ilişik kesilmesi sonucunu doğuran disiplin cezaları kapsam dışında. Memura getirilen sicil affından Türk Silahlı Kuvvetleri Personel Kanunu, Uzman Jandarma Kanunu, Uzman Erbaş Kanunu ile Askeri Hakimler Kanunu'na tabi personel yararlanamayacak.

800 BİN EMEKLİ BORÇ YAPILANDIRIYOR

Yaklaşık 800 bin emekliyi ilgilendiren, sosyal güvenlik destek primi borçlarının yapılandırılmasına ilişkin ayrıntılar netleşti. 31 Mayıs'a kadar başvuracak borçlular 1 yılda ödemek istediklerinde yüzde 5, 18ayda ödemek istediklerinde yüzde 7, 24 ayda ödemek istediklerinde yüzde10, 36 ayda ödemek istediklerinde ise yüzde 15 faize tabi olacak.


Kaynak: memursonhaber.com

 

Anahtar Kelimeler: Yaklaşık, 2, milyon, memurun, beklediği, haber, geldi, Sicil, affı, derece, müjd,
Kaynak: Okunma Sayısı: 27785



Yorumlar
Yorum Yap

Polis Haber
serdar ürkmez()
acaba devam eden davalarıda kapsayacakmı.benim devam eden adli davam var ama idari yönden ihracımız geldi.itiraz ettik ama davamız danıştaya gönderildi ve orada beklemede.Danıştaya adli mahkeme sonucunu bekliyo.bu sicil affının bize bir faydası olabilirmi .
Gönderilen Tarih - 03 Şubat 2014 Pazartesi (19:52)  
Polis Haber
galip sevir()
ilk yoruma baktım 5 mart 2013 neyin hikayesini halen yayınlıyorsunuz kardeşim? besbelli birileri milleti kandırıyor oy arefesinde bize oy verirseniz çıkaracağız diyorlar ama eminim seçimi bu haksız yere mesleklerinde ceza alan arkadaşlar sayesinde kazansalar bile bu affı çıkarmayacaklar
Gönderilen Tarih - 22 Ocak 2014 Çarşamba (19:09)  
Polis Haber
şamil seyyah()
yine hikaye okuyorlar kardeşim hep bol keseden atıp tutuyorlar ben amirin keyfii uygulama kurbanı bir memurum kim bu affı getirirse oyumu ona veririm aksi takdirde bir allahın kulu için sıcak yatağımdan kalkıp oy vermeye gitmem
Gönderilen Tarih - 26 Aralık 2013 Perşembe (19:34)  
Polis Haber
kürşat durmaz()
bende uzman erbaşlıktan istifa ettim bende görevime dönmek isiyorum elinizi vicdanınıza koyun da öyle karar verin bu ülke için biz can verdik kan verdik haksızlık etmeyin bize iki elim yakanızda olsun
Gönderilen Tarih - 09 Aralık 2013 Pazartesi (21:35)  
Polis Haber
fevzi()
Bunlar içinde uyarma, kınama, aylıktan kesme cezaları neden yok. Bu basit şeyler neden affedilmiyor. Amirin çıkarına göre memura kestiği cezalar ne olacak haksızlık diz boyu.
Gönderilen Tarih - 04 Aralık 2013 Çarşamba (10:21)  
Polis Haber
ibrahim yopçu()
1998 senesinde meskün maalde ruhsatlı silahımla ateşettim ömürboyu ceza aldım cezam kalktımı bilgi verirseniz sevinirim
Gönderilen Tarih - 10 Kasım 2013 Pazar (19:04)  
Polis Haber
BirUmutturYaşamak()
devamsızlıktan görevimden alındım belli sebeblerden dolayı bu af bizide görcekmi
Gönderilen Tarih - 02 Kasım 2013 Cumartesi (14:38)  
Polis Haber
csk()
Bu paylaşımınızın üzerinde aylar geçti emniyette görevli personellerden bu konuda bilgisi olan varsa yazsın lutfen bu konu önemli sadece polisleri değil binlerce memuru ilgilendiriyor daha duyarlı olmamız gerekiyor
Gönderilen Tarih - 29 Ekim 2013 Salı (15:35)  
Polis Haber
hakkı()
Tüm memurların eşit bir şekilde faydalanabileceği, geçmiş sürelerle ilgili özlük haklarının verildiği, ihraç olan memurların da mesleğine geriye dönebileceği geniş kapsamlı bir diisplin affının çıkması umuduyla hepinizin bayramını kutluyorum.
Gönderilen Tarih - 11 Ekim 2013 Cuma (15:21)  
Polis Haber
()
ben evrakta sahtecilik suçundan yargılandım fakat sadece yanımda ki arkadaşımın adına onun izniyle imza attım oda doğruladı maddi hiç bir kaybı olmadığını sadece imza attığımdan dolayı benden şikayetçi oldu bu aftan yararlanabilirmiyim.?
Gönderilen Tarih - 30 Eylül 2013 Pazartesi (20:58)  
Polis Haber
benim bir garip yolcu()
40 bin şehidimizin katilleri affediliyorsa memurlar da affedilsin lütfen. Bu dünyanın öbür dünyası da var....
Gönderilen Tarih - 27 Ağustos 2013 Salı (12:48)  
Polis Haber
yusufcalik()
devamsızlıktan atılanlar bu aftan yararlanabiliyormu?
Gönderilen Tarih - 03 Ağustos 2013 Cumartesi (11:28)  
Polis Haber
osman nazlı ()
memur af paketi bir nevi idari ve adli görevlilerinin yanlış tahkikatleri adına hükümetin attiğı adımı olumlu. memurluktan ve meslekten men edilenleri kapsamalı ki af adaletli ve tarafsız olsun saygılar
Gönderilen Tarih - 17 Temmuz 2013 Çarşamba (15:10)  
Polis Haber
POLIS()
SAMAN YOLU TV HABERİ.Memur sicil affı rafa kalktı 20 binden fazla memurun bir an önce yasalaşmasını beklediği sicil affı düzenlemesi rafa kaldırıldı Hükümetin, disiplin cezası nedeniyle görevden uzaklaştırdığı bin 900 bürokratın geri dönme ihtimali üzerine düzenlemeyi askıya aldığı öğrenildi. İktidar, memur sendikaları ile yapılan uzun görüşmelerin ardından sicil affını çıkarmak için düğmeye basmıştı. Meclis komisyonlarında kabul edilen teklifin geçen hafta TBMM Genel Kurulu’nda ele alınması bekleniyordu. Ancak on binlerce memurun bu beklentisi gerçekleşmedi. Başbakan Yardımcısı Mehmet Ali Şahin, AK Parti grup başkan vekilleriyle yaptığı görüşmenin ardından sicil affının bir süre daha bekletilmesini kararlaştırdı. Kulislerde, geri adımın altında Genel Kurul’da yasanın geçmesi için gerekli çoğunluk (330) sağlanamaz’ endişesinin yattığı konuşuluyor. Ancak asıl nedenin, AK Parti hükümeti döneminde görevden ayrılan bin 900 bürokratın geri dönme kaygısı olduğu belirtiliyor. Bu dönemde daire başkanı ve şube müdürüyken disiplin suçu sebebiyle görevine son verilen bürokratlar da afla birlikte görevlerine geri dönecekti. Bu ihtimali göz önünde tutan hükümet yeni bir formül arayışına girdi. Sicil affı üzerinde çalışmaya devam eden hükümetin düzenlemeyi bir daha ne zaman Meclis gündemine getireceği ise belli değil
Gönderilen Tarih - 05 Temmuz 2013 Cuma (23:26)  
Polis Haber
rakıp()
Bu hükümet ne zaman çıkaracak bu sicil affını
Gönderilen Tarih - 23 Haziran 2013 Pazar (15:06)  
Polis Haber
kenan()
Ya arkadaslar bu aftan mustefi sayilanlar yani goreve 10 gun kesintisiz gitmeyenleri kapsayacakmi lutfen bilgi
Gönderilen Tarih - 28 Mayıs 2013 Salı (18:15)  
Polis Haber
celal erol()
Allah bu hükümetten razı olsun. inşallah işinden olan tüm arkadaşlar tekrar işlerine dönerler. acaba bu af ziraat bankası çalışanlarını da kapsıyor mu. bilen varsa yazsın lütfen.
Gönderilen Tarih - 25 Mayıs 2013 Cumartesi (11:15)  
Polis Haber
kutbettin ilkaya ()
ben 1996 yılında emniyet bönyesinde teknisyen alım sınıavını birincilikle hem yazılı hemde mulakatını aldım fakat aile sicil göstererek benim hakkımı iptal ettiler sizce bunu hukuku ne ve mağduriyetim giderilirmi?
Gönderilen Tarih - 22 Mayıs 2013 Çarşamba (00:19)  
Polis Haber
mehmet()
fevzi yıldız arkadaşın yazdığı durumu tam olarak yaşayan biriyim 2013 ocak ayında ihraç edildim sebeb hiç bir neden yokken havaya ateş açmak ama ben sadece kendimi korumak için silahımı kullanmıştım ki ceza davasında beraat ettim ama yinede mesleğimi elimden aldılar , 12 seneden sonra çok kolay harcadılar beni, soruyorum ben vatan hainmiyim ? hırsızmıyım? teröristmiyim ? hayatımı elimden alanlara hakkımı iki diyarda da helal etmiyorum kim kimi affedecek acaba adalet bekledim ama çok iyimsermişim .
Gönderilen Tarih - 13 Mayıs 2013 Pazartesi (10:28)  
Polis Haber
levent dorul()
Geçmişe dönük parasal haklar verilmeyebilir.Devletimize külfet getirir.İnşallah geçmiş sürelerle ilgili özlük hakları verilir.Böylelikle tüm memurlar aftan eşit bir şekilde faydalanmış olur.İnşallah mesleklerinden ihraç olan memurlar da geriye dönerler.
Gönderilen Tarih - 01 Mayıs 2013 Çarşamba (22:18)  
Polis Haber
adnan kaya()
Arkadaşlar Googleden memurlara sicil affı istiyoruz forum yazıp çıkan forum sitelerine bakın.Daha net bilgiler var.
Gönderilen Tarih - 30 Nisan 2013 Salı (22:00)  
Polis Haber
şükrü duman()
AF DAN KİMLER YARARLANAMAYACAK YAZIYOR.MEMURUN ADI KARIŞTIĞI YA DA SUÇA KARIŞTIĞI İÇİN CEZA ALDIĞI BAŞKA SUÇ MU KALDI?MESLEKTEN ÇIKARMA CEZASI ALMIŞ ARKADAŞLARIN YÜZDE 80 İ KAPSAM DIŞI KALAN SUÇLAR İÇERİSİNDE.AMACINA UYGUN BİR AF OLACAK İSE.1995..2012 TÜM SONUÇLARI İLE KONU BAŞLIĞINDAKİ GİBİ BİR AF ÇIKSIN Kİ İŞE YARASIN
Gönderilen Tarih - 05 Nisan 2013 Cuma (11:23)  
Polis Haber
adıgüzel gödek()
selamun aleyküm bu yasada emegi gecen herkese gercekten cok mınnattarız bende 2005 yılında yaralamadan dolayı memurluktan alındım inş bir an önce bu yasa düzenlemesi falıyete gecer ben ve bütün magdur olan arkadaşlarımızın tekrardan memurluga gecişi saglanır tşk
Gönderilen Tarih - 03 Nisan 2013 Çarşamba (16:43)  
Polis Haber
fevzi YİLDİZ()
Amirlere sinirsiz yorum genisligi saglayan kendisine fiili saldirida caydirmak amacli yaklasmayin diyerek havaya ates eden memurunu ortada hjcbir sey yokmus da havaya ates etmis gibi gosterek meskun yerlerde hicbir neden yokken silah atmak maddesine gore ihrac eden yonetmeliklerinde gunumuz sartlarina gore yeniden duzenlenmesi gerekmemektemidir amirlere sinirsiz yorum genisliligi verilmelimidir
Gönderilen Tarih - 02 Nisan 2013 Salı (13:57)  
Polis Haber
kazım()
"Disiplin cezası nedeniyle kıdemi durdurulan veya terfi alamayanlar özlük hakları ve maddi tazminat talebinde bulunamayacak." Eğer afkanunu bu şekilde çıkacaksa disiplin cezası nasıl oluyor da tüm sonuçlarıyla af edilmiş oluyor.Zaten memur cezasını çekmiş,geçmiş sürelerle ilgili özlük hakları verilmeyecekse memur aftan yararlanamıyor ki!!!1999 affında tüm memurlar geçmişe dönük haklarını almıştı.
Gönderilen Tarih - 23 Mart 2013 Cumartesi (16:58)  
Polis Haber
yadigar()
Af yasasından Emniyet hizmetleri sınıfı yararlanabilcek mi yoksa geçmiş senelerde çıkmış af yaslarındaki gibi kapsan dışı mı olacak??
Gönderilen Tarih - 13 Mart 2013 Çarşamba (03:41)  
Polis Haber
hasan()
4455 sayılı 1999 disiplin affı: Disiplin affı ilgililere geçmiş sürelerle ilgili parasal yönden talep hakkı tanımaz. 5525 sayılı 2005 disiplin affı: Disiplin affı ilgililere geçmiş sürelerle ilgili özlük hakları ve parasal yönden talep hakkı tanımaz. İki af yasası arasındaki farkı görmüşsünüzdür hrld. Çıkacak olan af kanunu da 2005 te çıkan af yasası ile aynı. Geçmiş sürelerle ilgili özlük haklarını vermiyor. Fakat 1999 da çıkan af yasasında özlük hakları da verilmişti
Gönderilen Tarih - 12 Mart 2013 Salı (13:24)  
Polis Haber
misafir()
Arkadaşlar disiplin affında önemli olan geçmişe dönük özlük haklarının verilmesidir. Geçmişe dönük parasal haklar verilmemelidir.Devletimize maddi açıdan epeyce bir külfet getirir.Ancak geçmişe dönük özlük hakları verilmelidir.Devletimize hiçbir maddi külfet de getirmez.Eğer özlük hakları verilmezse çıkacak olan af hiç bir işinize yaramaz.Disiplin cezaları sadece bilgisayar kayıtlarından silindiği gibi kalır.Haklarınızı alamazsınız.Haklarımızı alamayacaksak disiplin affının ne anlamı var ki?1999 yılında çıkan af kanununda tüm memurlar geçmişe dönük özlük haklarını aldılar.Ancak 2005 yılında çıkan af kanunnunda alamadılar ve hiçbir işe yaramadı.
Gönderilen Tarih - 12 Mart 2013 Salı (13:25)  
Polis Haber
serhat()
hükemetten allah razı olsun en kolay ceza polislere veriliyo
Gönderilen Tarih - 11 Mart 2013 Pazartesi (22:56)  
Polis Haber
kartal()
bu affın çıkması ak parti hükümetine çok büyük prestij ve oy kazandıracağına eminim çünkü iki milyon memuru ve ailesini yeniden hayata bağlayacak ve güvenlerini kazanacaktır en kısa zamanda bu affın çıkmasını ve haksız yere işine son verilen tüm memurların tekrar işine dönmesini bekliyoruz bu affın çıkmasına vesile olanlara teşekkür ediyoruz sayğılarımla
Gönderilen Tarih - 09 Mart 2013 Cumartesi (22:59)  
Polis Haber
kanayan yara()
Polisin 3600 ek göstergesi, bedava çalışılan fazla mesaisi arada kaynadı gitti. Artık hiç bir girişim dahi yapılmıyor. Netice vermeyecek girişimlere de gerek yok zaten. Ama bunun bir de bedeli olacak.
Gönderilen Tarih - 06 Mart 2013 Çarşamba (18:46)  
Polis Haber
furkan61()
Hadi hayırlısı, şu dereceyi versinler artık...
Gönderilen Tarih - 05 Mart 2013 Salı (18:55)  

Diğer Gündem Haberleri
Polis Haber
İsmail Hakkı Karadayı: '28 Şubat bir darbe değildir"
Polis Haber
Yeni yılda 3 milyon memura ödül geliyor
Polis Haber
İçişleri Bakanı Muammmer Güler: ’Yüksekova’yı’ değerlendirdi

Polis Haber
İçişleri Bakanı Muammmer Güler: ’Yüksekova’yı’ değerlendirdi
Polis Haber
Küstah tehdit! Bu tarihte savaş başlatırız
Polis Haber
Polis kimyasal tehditle savaşa hazırlanıyor
Polis Haber
"Polisimiz gereğini yapmıştır"
Polis Haber
1,4 milyonun oyu tehlikede - TIKLA ÖĞREN
Diğer Başlıklar

Polis Haber
Erdoğan: Köşk'e Çıkarsam Halkın Cumhurbaşkanı Olurum
Polis Haber
3 yaşındaki çocuğun ölümüyle ilgili önemli gelişme
Polis Haber
Bir vahşet haberi de Aydın'dan
Polis Haber
Gül, Letonya Cumhurbaşkanı'nı atlı birliklerle karşıladı
Polis Haber
Muğla Emniyet Müdürlüğü'nde görev değişimi
Polis Haber
39 polisin görev yeri değişti
Polis Haber
Kamu Görevlilerine Fazla Mesai Yaptırılmayacak
Polis Haber
G.Saray F.Bahçe'nin teklifi kabul etti
Polis Haber
Trabzon Emniyetinde Deprem!
Polis Haber
Yüksekova'da Kimlik Kontrolü Yapan Gruba Polis Müdahalesi
Ulusal Gazeteler

Öne Çıkanlar
Polis Haber
Polisler sorunlarına çözüm istiyor
02.02.2014 günü polishaber.net sitemizde yayınlanan Polis, Sorunlarına Çözüm Arıyor başlıklı anketimize katılım tamamlanmış ve bununl...
»
»
»

Namaz Vakitleri ( İstanbul )

İmsakGüneşÖğleİkindiAkşamYatsı
04:3006:1713:1416:5819:5421:27

16 Nisan 2014 Çarşamba
Hava Durumu ( İstanbul )
Bugün
Polis Haber
10°C - 22°C
Perşembe
Polis Haber
11°C - 20°C
Cuma
Polis Haber
9°C - 16°C
Cumartesi
Polis Haber
10°C - 17°C


Süper Lig
 TakımlarOGBPuan
1Kayserispor16475019
2Orduspor16484-120
3Gençlerbirliği16637-521
4K.Karabükspor16655423
5Trabzonspor16655623
6Kasımpaşa16583623
7Bursaspor166641024
8MP Antalyaspor16834627
9Fenerbahçe167631827
10Beşiktaş167631127
Günün Sözü
Öldükten sonra yaşamak isterseniz, kalıcı bir eser bırakınız.
(HZ.ALİ (R.A))
Facebook
Arşiv Arama
Sayaç

Anasayfa
Site Haritası
Sitenize Ekleyin
RSS Kaynağı
Hakkımızda
Polis HaberGizlilik Politikamız