Polis Haber
   Bugün - 25 Nisan 2014 Cuma



İstanbul 20°C
Polis Haber
Polis HaberPolis HaberPolis HaberPolis HaberPolis Haber
Anasayfa
Hakkımızda
Künyemiz
Gizlilik Politikamız
Reklam Ver
Haber
Yeni Üye
Gündem Güncel Asayiş Ekonomi Politika Dünya Spor Sağlık Yaşam Eğitim Trafik Diğer »
Haber Detayları

İzmir'de bir polis adliye önünde intihar etti

İntihar etmeden önce sosyal paylaşım sitesine 'İzmir-Çeşme Adliye önünde kendimi şehit ediyorum' yazan polis vefat etti.

Asayiş Haberi - 06 Temmuz 2013 Cumartesi - 16:22
Polis Haber
Resmi büyütmek için üzerine tıklayın...

Erol Benzer

Kadrosu Karşıyaka İlçe Emniyet Müdürlüğü Asayiş ekiplerinde bulunan evli ve 1 çocuk babası polis memuru Erol Benzer, bugün saat 09.00 sıralarında, geçici olarak görevlendirildiği Çeşme Adliyesi önünde başına dayadığı beylik tabancasının tetiğini çekti. Erol Benzer kanlar içinde yere yığılırken, silah sesine koşan çevredekilerin haber vermesi üzerine gelen polislerin çağırdığı 112 Acil Servis ekipleri, olay yerinde ilk müdahaleyi yaptı. Durumu ağır olan Benzer daha sonra Sağlık Bakanlığı'na ait ambulans helikopterle İzmir Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Tedavi altına alınan Erol Benzer, doktorların müdahalelerine rağmen kurtarılamadı. Benzer'in ölüm haberi yakınlarını ve meslektaşlarını üzüntüye boğdu. www.polishaber.net

SOSYAL PAYLAŞIM SİTESİNDEN DUYURDU

Ailevi sorunları nedeniyle eşi ile 3 aydan bu yana ayrı yaşadığı söylenen polis Erol Benzer'in intihar etmeden kısa süre önce Facebook'taki 'Polis Kürsüsü' adlı gruba attığı mesajında meslektaşlarına hitaben, şunları yazdığı görüldü:

"Polisin de adalete, insan gibi yaşamaya ve insan gibi çalışmaya hakkı olduğunun farkına varılması ve 'Demokrasi adına daha fazla polis yaşamına son vermesin, bu son olsun' diye İzmir- Çeşme Adliye önünde kendimi şehit ediyorum. Umarım işe yarar, sesimiz duyulur, siz geride kalan meslektaşlarım hak ettiği özlük haklarına ve insan hakları ile insani koşullarda yaşayıp çalışma şartlarına kavuşursunuz! Geride bıraktığım 71 yaşındaki annemi oğulsuz, 9 yaşında zaten annesiz büyüyen oğlumu bir de babasız, ailemi sevenlerimi ve sevdiklerimi bensiz bıraktığım için üzgünüm, Ancak meslektaşlarımın geride bıraktığım emanetlerime sahip çıkacaklarından da şüphem yoktur."

Erol Benzer İntihar

 

Anahtar Kelimeler: İntihar, etmeden, önce, sosyal, paylaşım, sitesine, İzmirÇeşme, Adliye, önünde, ,
Kaynak: Okunma Sayısı: 8728



Yorumlar
Yorum Yap

Polis Haber
akif()
bu polisin mesleki sıkıntısını mı yansıtmıyormu. allah rahmet eylesin.
Gönderilen Tarih - 13 Temmuz 2013 Cumartesi (20:25)  
Polis Haber
tetin()
Allah meslektaşımızın günahlarını affder inşallah. ancak şu da gerçek ki 1 değil bin kişi aynı anda intihar etse bile çalışma koşulları ve özlük haklar düzelmez arkadaşlar. kendimizi kandırmayalım. biz askeriye değiliz. gezi olaylarında çok zor şartlar altında çalıştık. bu durumda bile bu haklar verilmediyse ben hakkımı sebeb olanlara helal etmiyorum
Gönderilen Tarih - 13 Temmuz 2013 Cumartesi (16:17)  
Polis Haber
Erdoğan ÇEKEN()
canım kardeşim seni keşke kaybetmeseydikde yaşasaydın olmazmıydı değermiydi cok üzdün bizleri mekanın cennet olsun işallah öbür tarafda hakını almak istediklerinden fazlasıyla alırsın
Gönderilen Tarih - 12 Temmuz 2013 Cuma (01:54)  
Polis Haber
Lazım DEĞİL()
evet kesinlikle polisin elinden silahlar alınmalı eğer bir olayda güç kullanmak gerekiyorsa örnek(gezi olayları gibi)tarafların kullandığının aynısını polis de kullansın daha az masraflı olur
Gönderilen Tarih - 11 Temmuz 2013 Perşembe (10:30)  
Polis Haber
istanbul polisi()
Öncelikle allah bildiği gibi muamele etsin..eğer intiharı,idarenin ve çalışma saatleri yüzündense idare edenlerin. yatacak yeri yok.istanbulda olduğu gibi 3 tane çabulcu yüzünden 40 bin polis ayakta 35 gündür tam gün izin yapmadık..
Gönderilen Tarih - 11 Temmuz 2013 Perşembe (02:53)  
Polis Haber
Özgür Çelik()
Cezaevinde mahkumlar aç kalsa seferber olunuyor da Polise neden bu kadar duyarsız kalınıyor anlayabilmiş değilim. ayrıcada bu tabancalar toplanmalı,geri alınmalı çünkü intihardan başka bir işe yaramıyor.
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (20:51)  
Polis Haber
hüsnü türkyılmaz()
erol benim arkadaşımdı istanbul bayrampaşa çevikte beraber çalıştık öylesine hayat dolu neşeli bir insandı ki anlatamam.Kardeşim intihar etmekle inan birşey degişmedi deyişmeyecek öldügünde erol kardeşimiz öldüde demiyecekler polisin biri ölmüş deyip geçecekler kardeşim mekanın cennet olsun ailene allah sabırlar versin öbür tarafta hakkını ve hakkımızı yiyen herkesten rabbim karşısında hakkımızı alacagız.Bunların verecegi özlük hakları yerin dibine batsın keşke keşke yapmasaydın :(
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (16:37)  
Polis Haber
ÖMER()
Bu Mübarek aylar yüzü suyu hürmetine mevlam rahmet eylesin.Geride kalanlarına sabırlar versin.O yavruyu vatanına milletine hayırlı bir evlat eylesin
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (11:53)  
Polis Haber
nevzat yıldırım()
bir öğretmen olarak polis kardeşlerimizin yanındayız. Yalnız değilsiniz.
Gönderilen Tarih - 09 Temmuz 2013 Salı (02:53)  
Polis Haber
zekeriya kaltar()
Ne hasta beklerdi sabahı,Ne taze ölüyü mezar,Ne de şeytan bir günahı, Seni beklediğim kadar...Geçti istemem gelmeni,Yokluğunda buldum seni,Bırak vehmimde gölgeni,Gelme artık neye yarar.....DEMEYECEĞİM...YAŞASIN POLİS HAKLARI,YAŞASIN SENDİKA KURMA HAKKIMIZ...
Gönderilen Tarih - 08 Temmuz 2013 Pazartesi (22:35)  
Polis Haber
Özğür Çelik()
artık sözler anlamsız kalıyor YAZIKLAR OLSUN...
Gönderilen Tarih - 08 Temmuz 2013 Pazartesi (22:32)  
Polis Haber
YILDIZ()
ARTIK DEVLET BÜYÜKLERİMİZİN NESALI BİR MESAJ ALMALARI GEREKİYOR ACABA. EMEKLİ OLUNCA PERİŞAN OLUYORUZ. MAAŞIMIZ YARI YARIYA DÜŞÜYOR. LÜTFEN ARTIK ŞU SORUNUMUZA EL ATIN. KARDEŞİMİZE ALLAH RAHMET EYLESİN DİYORUM.
Gönderilen Tarih - 08 Temmuz 2013 Pazartesi (13:52)  
Polis Haber
syasin58()
editöre sesleniyorum bu arkadaşın vasiyetidir unutmayın unutturmayın hergün yayınlayın meclise mailler atın.
Gönderilen Tarih - 08 Temmuz 2013 Pazartesi (10:29)  
Polis Haber
hıdır()
bir kaç doktor hastahanede dayak yedi diye ayağa kalkan yasa çıkaran, haber üstüne haber yapan lar. polis ölünce dünyadan bi haber oluyorsunuz. Zaten polis Pisikolojik sorunları vardı deyip geçiyorsunuz ama bizde İNSANIZ bu sorunlar neden oluyor sizce......
Gönderilen Tarih - 08 Temmuz 2013 Pazartesi (09:15)  
Polis Haber
yücel()
Allah rahmet eylesin, ama yapmış olduğun bu harekettende anlaşıldığı üzere tüm teşkilatın sinir katsayısı çok yükseldi ve kimsenin en ufak bir şeye tahammülü kalmadı, umarım bu son olur bir daha hiç bir meslektaşımız canına kıymaz, siyasiler sizlere yazıklar olsun...
Gönderilen Tarih - 08 Temmuz 2013 Pazartesi (09:15)  
Polis Haber
uyuyan medya()
Bir polisin öfke anını günlerce yayınlayan medya nerdesin. Polisin intiharı hükümetin umurunda değil, sizindemi umurunuzda değil. Biz uzaylı Polislerin ne çektiğini, hangi gezegen kanalı haber yapıyor.
Gönderilen Tarih - 08 Temmuz 2013 Pazartesi (03:44)  
Polis Haber
işte bir polis()
Allah rahmet eylesin mekanın cennet olsun.Hakkını helal et bizlere.Özlük haklarımızz olamadı olamazda seçim ve her 10 nisanda bir balon sonu yokk.bizleri kandıranlara hakkını helal etmedigini biliyorum.Bende etmiyorum Allaha havele ediyorum.Eger azıcık vicdanları varsa çıkarlar senin geride kalan Öksüze ship çıkarlarr ama hiç inanmıyorum. Sana yazık oldu..Seni bu hale getirenlere YAZIKLARR OLSUNN..
Gönderilen Tarih - 08 Temmuz 2013 Pazartesi (01:11)  
Polis Haber
mehmet çetin()
ALLAH SANA RAHMET ETSİN KARDEŞİM SEN BİZE HAKKINI HELAL ET 20 YILDIR UĞRAŞTIK MESLEK BİTTİ BİR TÜRLÜ ÖZLÜK HAKLARINI, İNSANCA ÇALIŞMA SAATLERİNE KAVUŞAMADIK VE KAVUŞAMAYACAGIZ BU MÜCADELEMİZİ DOĞRU DÜRÜST VEREMEDİĞİM İZ İÇİN HAKKINI BİZE HELAL ET
Gönderilen Tarih - 08 Temmuz 2013 Pazartesi (00:17)  
Polis Haber
Pusat()
ey cemaat insalar bu mesleği sectikten sonra canına kıyıyor acep ne oluyor ne bitiyor soran yok sadece istiyorlar veren yok bu ne kadar daha sürecek Allah rahmet eylesin çoluk çocuğu ne olacak keşke yapmasaydın. ey em,gn,md. ey İçişleri bakanı acep neler oluyor duyuyormusun bu teşkilatın ahı sizide bir gün tutar saygılar
Gönderilen Tarih - 07 Temmuz 2013 Pazar (23:51)  
Polis Haber
genç polis()
Erol abi sen gittikten sonra bütün haklarımızı verseler neye yarar keşke yapmasaydın allah rahmet eylesin mekanın cennet olsun...
Gönderilen Tarih - 07 Temmuz 2013 Pazar (22:52)  
Polis Haber
mehmet ()
Allah rahmet eylesin.çok çok üzüldüm.keşke anneni oğulsuz oğlunu babasız, bizleride arkadaşsız bırakmasaydın.Özlük haklarına gelince hiç umudum yok.yalan yalan yalan.20 gün evine gitmeyen kardeşlerimize ballandıra ballandıra 1000 tl verilecek deniliyor.Devletin öz evladı olmak için yatmak gerekiyor.O da polise göre değil.
Gönderilen Tarih - 07 Temmuz 2013 Pazar (22:52)  
Polis Haber
hakan()
ALLAH RAHMET EYLESİN KARDEŞİM.BİZİM İÇİN ÇOK BÜYÜK ÜZÜNTÜ.YAPMASAYDIN KEŞŞKE KİMİN UMRUNDAKİ KARDEŞİM.BİN POLİS DE ÖLSE YİNE DÜZELMEZ POLİSİN ÖZLÜK HAKLARI.HER YERDE GÜNAH KEÇİSİ.ZAMANINDA BİZİM KANUNLARIMIZI HAZIRLAYANLAR UTANSIN.SEN CANINA KIYMASAYDIN KEŞKE MEKANIN CENNET OLSUN SEVGİLİ KARDEŞİM..
Gönderilen Tarih - 07 Temmuz 2013 Pazar (19:55)  
Polis Haber
misafir()
yazıktır günahtır bu çocuklar yorgun uykusuz fedakarca gertiginde canlarını vererekten azimle çalışıyorlar vatandaşın istirahatini temin edip kendi istirahatlerini saglamadan görev bilincinde saglam şekilde ayakta durabiliyorlar onlar en iyi şeylere layıktır polisin maaşı özlük hakları kesinlikle iyileştirilmelidir polis başkaları gibi haftada 15 saat çalışıp 3 -4 ay tatil yapmıyor
Gönderilen Tarih - 07 Temmuz 2013 Pazar (19:53)  
Polis Haber
tamer038()
ah be kardeşim seni kaybettikten sonra dünyanın özlük hakkını verseler ne kıymeti var. Allah rahmet eylesin, mekanın cennet olsun. polis değil başkaları utansın bu durumdan.
Gönderilen Tarih - 07 Temmuz 2013 Pazar (18:37)  
Polis Haber
poliskardeş()
allah rahmet etsin geride kalanlara allah sabır versin yazık yaa bir değil bin kişide kafasına sıksa yukardakilerin hiç mi hiç umrunda değiliz arkadaşlar
Gönderilen Tarih - 07 Temmuz 2013 Pazar (18:36)  
Polis Haber
SENDİKA()
Sendika sen ne için varsın. Hesap no su aç. Toplanan paraların yarısını faaliyetlerine, yarısını arkadaşımızın ailesine kullan. Tv ye çık. gazeteye konuş.
Gönderilen Tarih - 07 Temmuz 2013 Pazar (18:35)  
Polis Haber
engin()
Allah rahmet eylesin devrem..Arkadaşlar dayanabildiğiniz kadar dayanın kendi kafalarınıza sıkmayın bizim hayatımız zaten kaymış geridekileri düşünün.
Gönderilen Tarih - 07 Temmuz 2013 Pazar (14:44)  
Polis Haber
erdinç ÖZTÜRK()
artık buişe bir çözüm gerek üç ayda 10 polis intihr etti başka bir kurumda olsa türkiye ayaga kalkardı polisin hiç mi degeri yok bu ülkede
Gönderilen Tarih - 07 Temmuz 2013 Pazar (14:44)  
Polis Haber
emekli polis()
polisi bu hale getirenler utansın bu böyle nereye kadar gider.EGM.lüğü bunu hiçmi görmüyor yazıklar olsun hani noldu 8/24 çalışma sistemi bu sisteme ilk önce EGM.lü karşı çıktı yazıklar olsun onlar BU DURUMDAN HİÇMİ UTANMIYORLAR ACABA, utanmazlar!o polis arkadaşa Allah rahmet eylesin.Yinede böyle yapmamalıydı.
Gönderilen Tarih - 07 Temmuz 2013 Pazar (11:50)  
Polis Haber
pls_pls()
Allah (C.C) mekanını cennet eylesin. YAzdığın yazıların çok duygulu ancak ne senı ne de biz diğer meslektaşlarını bu ülkede anlayacak kimse yok. Allah geride bıraktıklarına sabırlıklar versin. SÖZÜN SONU HEP ACI.....
Gönderilen Tarih - 07 Temmuz 2013 Pazar (11:50)  
Polis Haber
ALİ KOÇ()
Arkadaşlar durumumuzu yorum yazan arkadaşlarımız çok güzel izah etmişsiniz,hepinize teşekkür ediyorum ve sendika için de yardım konusuna ciddi olarak destek verelimin,bize bizden başkasının faydası yoktur(polisin polis den başka dostu yoktur.Allah arkadaşımızın günahlarını affetsin
Gönderilen Tarih - 07 Temmuz 2013 Pazar (11:50)  
Polis Haber
adanalı()
mekanın cennet olsun devrem .dünden beri moralim çok bozuk allah anana çocuğuna sabırlar versin bak yine polis halen aynı ezilen polis keşke diyecem ama keşkeler seni geri getirmeyecek
Gönderilen Tarih - 07 Temmuz 2013 Pazar (11:49)  
Polis Haber
Dayı()
Allah takdir-atını af eylesin.Değermi idi erol kardeşim öteki dünyanda gülen yüzün gibi olur,meslektaşlarım ben 28 yıllık polis memuruyum bizi anlamayanları ne olur mutlu etmeyin,onlar sen ölmüşsün hiçbirinin umur unda değil,geride anne,babanızı,eşinizi ve çocuklarınızı düşünün.Kesinlikle hissiyata kapılmayın.Haksızlığa uğruyoruz ediğe canımıza kırmamızı gerektiren bir şey yok.Sana kanunsuz emir mi verdiler yapma,hangi baba yiğit yaptıracak,dik durmasını bilin.Bu dünyadan ne gelen geçenleri gördüm,inşallah son nefesimi vermeden bizi görmeyenleri hakkımızı vermeyenlerin de çırpınışını görmeden gitmek bana haram olsun.Hepinizi alınlarınızdan öpüyorum.Yanlış yapmayın.
Gönderilen Tarih - 07 Temmuz 2013 Pazar (11:48)  
Polis Haber
turan()
kardeşimiz yanlış yapmış ama onu bu hale getirenlerde payı olan herkez nasibini alır hakkın değirmeni ağır dönsede ince eler
Gönderilen Tarih - 07 Temmuz 2013 Pazar (11:47)  
Polis Haber
sadettin gül()
ikinci şark olayı ailemi ve beni darmadağın etti. ben şimdi doğuda otelde kalıyorum.bulunduğum yerde evimi sattım. çocuklar yanıma gelmiyor.öbür çocuk üniversitede şaştım kaldım. şimdi soruyorum eski memurun doğudaki insanlara ne kadar faydası olabilir.
Gönderilen Tarih - 07 Temmuz 2013 Pazar (11:47)  
Polis Haber
erdem()
polisi bu hale düşürenlerin Allah belasını versin
Gönderilen Tarih - 07 Temmuz 2013 Pazar (01:48)  
Polis Haber
dadaş()
arkadaşlar gece vakti çaresizlik çöktü üzerime,gözlerim buğulandı.birkez daha kahrettim şu hayata. zaten herkes çoluğu çocuğu için dayanıyor.üstlerde bunu biliyor.ama intiharla verilecek hakkın hiç bir anlamı yok. o çocuğada yazık. Allah rahmet etsin.
Gönderilen Tarih - 07 Temmuz 2013 Pazar (01:47)  
Polis Haber
c.k.()
bir polis olarak çok üzülüyorum,bizim kurum niçin sevilmiyor,bu gün bir arkadaşımız meslekle ilgili sorunlar nedeniyle intihar ediyor,bütün gazetelere bakıyorum, sağ,sol farketmez birtanesinde bile söz edilmiyor,bir hayvandan bile haftalarca söz edilirken bir polisden bir tek kelime söylenmemesi çok üzücü yazıklar olsun buna hükümetde dahil ,kısacası polisi kimse sevmiyor,
Gönderilen Tarih - 07 Temmuz 2013 Pazar (01:46)  
Polis Haber
DİLEK()
KEŞKE ANNENİ DÜŞÜNSEYDİN KÜÇÜK ÇOCUĞUNU ... ONLARIDA BERABERİNDE GÖTÜRDÜN .. HALİMİZE ŞÜKRETMİYORUZ GALİBA BENDE DAHİL BU BAŞIMIZA GELENLER ONDAN OLSA GEREK ALLAH AFFETSİN BİZİ
Gönderilen Tarih - 06 Temmuz 2013 Cumartesi (23:19)  
Polis Haber
ercan şirin()
bende geçen yıl izmire isteğim dışında atandım.eşim ve çocuklarım geldiğim ilde.bir yıldır ayrıyım.haksızlığa uğradığımı bir türlü anlatamıyorum.teşkilatın özellikle memuruna karşı acımasızca işletilen mevzuatı daha çok can alacaktır.insan yerine koyun memuru insan.yazık değilmi bu insanlara.bu dünyada rahatsınız ama cehennemdeki halinizi tahmin edebiliyorum.
Gönderilen Tarih - 06 Temmuz 2013 Cumartesi (23:18)  
Polis Haber
ABDULKADİR KARA ()
tek bir şey derim o balasını bize emanet etti biz ne yapabiliriz beyler kabul edilmemiş olsada sendikamız hesap açsın derim..ALLAHINI SEVENDE yardımda bulunsun
Gönderilen Tarih - 06 Temmuz 2013 Cumartesi (23:15)  
Polis Haber
halil yanardağ()
ne olur bir daha kimse intihar etmesin öyle verilen hakkın ta ...
Gönderilen Tarih - 06 Temmuz 2013 Cumartesi (23:15)  
Polis Haber
Gakko()
Rabbım günahı affetsin geride kalan çocuğuna şefaat etsin.Annesine sabırlar versin. polislerin intiharlarının nedenlerini çok iyi bilen yöneticiler ve idareciler Allah rızası için sadece bir kez empati yapsınlar. 657 sayılı devlet memurları içinde neden sadece intihar olayları polisler tarafından gerçekleşiyor. Sorunları bilenleri Allaha havale ediyorum.
Gönderilen Tarih - 06 Temmuz 2013 Cumartesi (22:25)  
Polis Haber
Kim Ağlayacak()
Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Yakınlarına sabır dilerim. Hükümetin gözü yaşlı ağlayan adamları, umurunuzda bile olmaz değilmi, polisin intiharı. Sebep sizsiniz. İnsanca çalıştırmayan ve yaşatmayan, haklarını vermeyen, sefalete mahkum eden, siz hükümettekiler geçmiş ve şimdikiler.
Gönderilen Tarih - 06 Temmuz 2013 Cumartesi (22:10)  
Polis Haber
Çıldırttınız()
Çalışma koşulları ve sosyal haklarını vermeyerek teşkilatı çıldıttınız. Başbakan Mursi derdine düştün. Dönde bir polisin haline bak. Mekanın cennet olsun kardeşim.
Gönderilen Tarih - 06 Temmuz 2013 Cumartesi (22:10)  
Polis Haber
garip polis()
Allah rahmet eylesin. Mekanın cennet olsun. Alayımız kendimizi yaksak, bu tepedekiler umursamaz. Artık bende onları umursamıyorum. Tanrı ve nimetlerini sadece kendileri için sanan yönetim. Sizin olsun
Gönderilen Tarih - 06 Temmuz 2013 Cumartesi (21:59)  
Polis Haber
mahmut adalan()
abicim değermiydi üçgünlük dünya için.tavşan dağa küsmüş dağın haberi olmamış.abi kimin umrunda polis açmış tokmuş. bizi kullanıp atıyorlar. Rabbim onlardan bunun hesabını soracak o makamlarını başlarına geçirecek.Allah günahlarını af etsin inşallah
Gönderilen Tarih - 06 Temmuz 2013 Cumartesi (21:09)  
Polis Haber
ali dayı()
ALLAH rahmet eylesin mekanın cennet olsun güzel insan
Gönderilen Tarih - 06 Temmuz 2013 Cumartesi (21:09)  
Polis Haber
ali erdem()
polisin sorunlarına kulak tıkayanlar allah belanızı versin vefat eden kardeşimede allahtan rahmet diliyorum
Gönderilen Tarih - 06 Temmuz 2013 Cumartesi (21:08)  
Polis Haber
ali aydın()
Allah Rahmet Eylesin.Keşke yapmasaydın kardeşim keşke.Bizler seni keşke yaşatabilseydik.Yüreğimizi ,ciğerimizi yaktın.Bu saattten sonra sensiz kursağımızdan birşey geçer mi sanıyorsun.varsın böyle yaşamaya birlikte devam etseydik.keşke yaşasaydın.keşke.Allah inşallah cennetine alır.
Gönderilen Tarih - 06 Temmuz 2013 Cumartesi (21:07)  
Polis Haber
harbici()
ne yaptın be kardeşim...değermiydi...Allah mekanını cennet etsin....taksiratını affetsin..çok üzdün.....
Gönderilen Tarih - 06 Temmuz 2013 Cumartesi (17:53)  
Polis Haber
cetin sahin()
kardeşim mekanın cennet olsun her zaman gülen yüzü aklımızda
Gönderilen Tarih - 06 Temmuz 2013 Cumartesi (17:39)  

Diğer Asayiş Haberleri
Polis Haber
1 astsubay ve 4 polise suçüstü
Polis Haber
Aile İçi Şiddet İhbarına Giden Başçavuş Şehit Edildi
Polis Haber
Yalova'da zehir tacirlerine şafak operasyonu

Polis Haber
Yalova'da zehir tacirlerine şafak operasyonu
Polis Haber
Sivas'ta 190 kilogram esrar ele geçirildi
Polis Haber
Polise Molotoflu Saldırı
Polis Haber
Mert'in katilinin adı ve yaşı açıklandı
Polis Haber
Fethiye'de korkunç cinayet!
Diğer Başlıklar

Polis Haber
Van ve Diyarbakır Emniyeti'nde 1000 Polis Tasfiye Edildi
Polis Haber
40 bin polise erken şark tayini!
Polis Haber
Görme Biçimleriyle İlgili Şaşırtıcı Bir İllüzyon
Polis Haber
İlave 1 Derecenin Maaşa Etkisi
Polis Haber
Gül ile Erdoğan'ın Görüşmesi Sona Erdi
Polis Haber
87 Polisin Daha Görev Yeri Değiştirildi
Polis Haber
Vanda 390 Polisin Görev Yeri Değiştirildi
Polis Haber
Düzce Emniyet Müdürü İstifa Etti
Polis Haber
Ermeniler Sözde Soykırımın Yıl Dönümünde Türk Bayrağı Yaktı
Polis Haber
Özel numara çılgınlığı Türkiye'ye de sıçradı!
Ulusal Gazeteler

Öne Çıkanlar
Polis Haber
Polisler sorunlarına çözüm istiyor
02.02.2014 günü polishaber.net sitemizde yayınlanan Polis, Sorunlarına Çözüm Arıyor başlıklı anketimize katılım tamamlanmış ve bununl...
»
»
»

Namaz Vakitleri ( İstanbul )

İmsakGüneşÖğleİkindiAkşamYatsı
04:2006:1013:1317:0019:5921:34

25 Nisan 2014 Cuma
Hava Durumu ( İstanbul )
Bugün
Polis Haber
11°C - 20°C
Salı
Polis Haber
11°C - 21°C
Çarşamba
Polis Haber
12°C - 22°C
Perşembe
Polis Haber
13°C - 24°C


Süper Lig
 TakımlarOGBPuan
1Kayserispor16475019
2Orduspor16484-120
3Gençlerbirliği16637-521
4K.Karabükspor16655423
5Trabzonspor16655623
6Kasımpaşa16583623
7Bursaspor166641024
8MP Antalyaspor16834627
9Fenerbahçe167631827
10Beşiktaş167631127
Günün Sözü
Ayağa kalkarsan hizmet kastiyle kalk, eğer konuşacak olursan hikmetle konuş, oturacağın zaman hürmetle otur..
(Hacı Bektaşı Veli)
Facebook
Arşiv Arama
Sayaç

Anasayfa
Site Haritası
Sitenize Ekleyin
RSS Kaynağı
Hakkımızda
Polis HaberGizlilik Politikamız