Polis Haber
   Bugün - 23 Nisan 2014 Çarşamba



İstanbul 20°C
Polis Haber
Polis HaberPolis HaberPolis HaberPolis HaberPolis Haber
Anasayfa
Hakkımızda
Künyemiz
Gizlilik Politikamız
Reklam Ver
Haber
Yeni Üye
Gündem Güncel Asayiş Ekonomi Politika Dünya Spor Sağlık Yaşam Eğitim Trafik Diğer »
Haber Detayları

Polise 3600 Ek Gösterge Yine Gündemde

Haber manşetini görüp hemen ümitlenmeyin. 3600 Ek Gösterge sorunu çözülüyor, önerge verildi, 3600 Ek gösterge TBMM gündeminde gibi kamuoyu oluşturup, polis hakkında yanlış bilgilendirmeye sebep olan haberler yayınlanıyor. Bu haberlerden birini daha (Kimsenin kılını kıpırdatmadığı ama bazı yiğit siyasetçilerin dile getirdiği Polisin sorunları ile ilgili rutin TBMM konuşmasını) sizlerle paylaşıyoruz...

Gündem Haberi - 09 Temmuz 2013 Salı - 18:06
Polis Haber
Resmi büyütmek için üzerine tıklayın...

CHP Milletvekili Ferit Mevlüt Aslanoğlu, 8 Temmuz 2013 Pazartesi günü TBMM GENEL KURULU'nda polislerin ek gösterge talebini gündeme getirdi.. polishaber.net olarak, Sayın Vekilimize bu konuda teşekkürlerimizi borç biliriz.

 

TBMM TUTANAĞI

8 Temmuz 2013 Pazartesi 

TBMM GENEL KURULU 

BİRİNCİ OTURUM 

Açılma Saati: 14.00

 

CHP Milletvekili FERİT MEVLÜT ASLANOĞLU (İstanbul)

– "Sayın Başkan, çok değerli milletvekilleri; hepinize saygılar sunuyorum. 

Değerli arkadaşlar, bu madde, emniyet teşkilatıyla ilgili bir madde. Bir kere, kırk gündür, Türk polisi hepimizin polisidir, hepimizin can ve mal güvenliğini temin etmek zorundadır, hiçbir vatandaşı ayırmaz. Biz, hâlâ buna inanıyoruz. Bir kere, kırk gündür hiç dinlenmeden… Bu insanlar da çok zor durumda. Bunu da hepinizin bilmesini istiyorum. 

Değerli arkadaşlar, yüz yetmiş yıllık bir teşkilat. Size şimdi bir polisimizin, 6’ncı derecedeki bir polisimizin bordrosunu okuyorum, vicdanlarınıza sesleniyorum: Arkadaşlar, toplam brütü 3.600, net ödenen 2.900. Biliyor musunuz maaşı ne kadar? 987 lira. Değerli arkadaşlarım, 987 lira bir maaş yaklaşık asgari ücret. Bu maaşla bu insan emekli olduğu zaman ne kadar emekli maaşı alacak? Vicdanlarınıza sesleniyorum. Emniyet teşkilatındaki insanları emekliliğinde perişan etmeye kimsenin hakkı yok. Ben buradan Emniyet Genel Müdürüne, İçişleri Bakanına sesleniyorum: Eğer vicdanları varsa… Bu insanlara yıllarca sahip çıkılmamış, emekli olan insanlar hep perişan edilmiş. Bu kadar teşkilatına sahip çıkmayan bir kurum var mı acaba Türkiye’de bir tane? Emniyet Genel Müdürlüğü, İçişleri Bakanlığı bu insanları perişan etmeye hakkınız var mı? Bunun adı vicdansızlıktır. 

Değerli arkadaşlar, bu insanlar belli bir süre sonra emekli olacak. 800 lira, 900 lira emekli maaşına talim ettirmeye kimsenin hakkı yoktur. Türkiye’de başka bir kurum var mı? Kamuda emekli gösterilen maaşın bu kadar düşük olduğu başka bir kurum var mı arkadaşlar? Sabah sekiz gece sekiz çalışıyorlar, tekrar sabah sekizde nöbete geliyorlar.  

Değerli arkadaşlar, buna hakkımız yoktur. Biz bir vatandaş olarak bunu düşünmek zorundayız. Hepimizin vicdanı sızlıyor, hepimizin vicdanında bir yaradır bu. Türkiye’de yaklaşık 200 bin polisimiz var. Bunlar emekli olduğu zaman çoluğuna çocuğuna nasıl bakacaklar? Çoluğunun çocuğunun rızkını nasıl temin edecekler? Bu insanları yarın emekliğinde hep birilerine mecbur ediyoruz. Buna kimsenin hakkı yoktur, bu insanların onuruyla, şerefiyle oynamaya kimsenin hakkı yoktur. (CHP sıralarından alkışlar) 

Bordroyu gösteriyorum arkadaşlar, altıncı derecede, 987 lira. Ben vicdanlarınıza sesleniyorum. Bu olacak iş mi? Olacak iş değil arkadaşlar. Bunu tamir etmek zorundayız. Geçen dönemde, evvelsi dönemde hep söyledik, o günün içişleri bakanları, o günün emniyet genel müdürleri “Tamam hazırlıyoruz, hazırladık, çözüm bulacağız.” On bir yıl geçti arkadaşlar, hiçbir çözüm yok. Artık, bu insanları oyalamaya, bu insanları kandırmaya kimsenin hakkı yoktur. 

Hepinize saygılar sunarım. (CHP sıralarından alkışlar) 

BAŞKAN – Teşekkür ediyorum.

 
 

Anahtar Kelimeler: Haber, manşetini, görüp, hemen, ümitlenmeyin, 3600, Ek, Gösterge, sorunu, çözülü,
Kaynak: Okunma Sayısı: 16568



Yorumlar
Yorum Yap

Polis Haber
emekli polis()
arkadaşlar bunlar kimseye bir şey vermez ancak kendi çevresindekilere iyi bakarlar yazık inşallah hayırlısı olur.
Gönderilen Tarih - 13 Kasım 2013 Çarşamba (19:03)  
Polis Haber
yücel saraç()
bize müstehak nedenini hiç sormayın seçi yaklaşıyor hala akıllanmayanlar var
Gönderilen Tarih - 02 Kasım 2013 Cumartesi (16:41)  
Polis Haber
av()
kardeşim bunu kim dile getirirse ondan allah razı olsun önemli olan bunu dile getirip tutabilmektir sen iktidara gelsen yapacakmısın mantığıyla dile getirenin direncini kırma
Gönderilen Tarih - 23 Ekim 2013 Çarşamba (16:46)  
Polis Haber
cuma bayram()
3600 NE OLDU HANİ MECLİS AÇILINCA GELECEKTİ 23.10.2013
Gönderilen Tarih - 23 Ekim 2013 Çarşamba (10:17)  
Polis Haber
şahin()
sayın milletvekiline teşekkürler ancak muhalefette iken heer parti savunur iktidar olunca inkar ederler. rbbim yardımcımız olsun...
Gönderilen Tarih - 14 Temmuz 2013 Pazar (16:21)  
Polis Haber
zeki duman()
300.000 sen+ben-1.200.000 direk-2.500.000 endirek-5.000.000 dolaylı önünde 7 ay var doğru karar ver tepkini koy kimse alternatifsiz değil.Güçünü gör sızlanma
Gönderilen Tarih - 14 Temmuz 2013 Pazar (14:01)  
Polis Haber
Rıza YILMAZ()
inşallah bu sefer lafta kalmaz şimdiden vesile olanlardan allah razı olsun
Gönderilen Tarih - 14 Temmuz 2013 Pazar (14:01)  
Polis Haber
ali erdem()
polis hiç bir hükümet zamanında akp hükümeti dönemi kadar ezilmemiştir
Gönderilen Tarih - 14 Temmuz 2013 Pazar (00:52)  
Polis Haber
ridvan()
ahmet erden polise yapılacak 3600 ek gosterge devlete hiç bir yuk getırmez 2.sarkı iptal ettımı devlet karlı bile olur senin anlıyacagın kapasitede yazdım
Gönderilen Tarih - 12 Temmuz 2013 Cuma (22:51)  
Polis Haber
POLİSSS()
BUNA ANCAK GÜLERİM HA HA
Gönderilen Tarih - 12 Temmuz 2013 Cuma (11:53)  
Polis Haber
-()
Geldiği dönemlerde polisin sorunlarını çözeceğiz diyerek AKP hükümeti verdiği sözleri ne çabuk unuttu. Assubayların emekli olurken aldığı 3600 ek göstergeyi şu ülkenin polislerine çok gördüler. Assubaylar bu ülkenin askeri oluyorda bizim polislerimiz başka bir ülkedenmi geldiler.
Gönderilen Tarih - 12 Temmuz 2013 Cuma (11:30)  
Polis Haber
rotasiz()
sayın chp millet vekilimizi canı gönülden alkışliyorum.iktidar partisi millet vekillerin düşünemediklerini chp düşünüyor onbir senedir polis için ne yaptilarki şimdi yapacaklar chp olmasa zaten gündeme bile gelmezdi teşekkürler chp milletvekiline oyum chp ye
Gönderilen Tarih - 12 Temmuz 2013 Cuma (08:39)  
Polis Haber
YILDIZ()
BİZ BUNU ANLATAMADIK POLİSLER OLARAK. BİZ ZAM İSTEMİYORUZ. 3600 EK GÖSTERGE VERİLDİĞİNDE ŞU AN ÇALIŞIRKAN YAKLAŞIK 60.00-TL FARKEDİYOR YANİ BU BİŞEY DEĞİL. AMA EMEKLİ OLUNCA İNSAN GİBİ YAŞAMAK İÇİN 3600 ŞART. BİZE BUNU LAYIK GÖRMEYENLER UTANSIN. SÖZ VERİPTE YERİNE GETİRMEYENLER, MESAJI ALDIKLARINI SÖYLEYİP OYALAYANLAR UTANSIN
Gönderilen Tarih - 11 Temmuz 2013 Perşembe (20:23)  
Polis Haber
yükmü ahmet()
Ahmet erden demişki, yük olur. Zamanla verilir. Bende diyorumki, polisin eğitim seviyesi yeteri kadar gelişmemiş ve biat kültüründen kurtulamamış. Askere verilen, imama, vekile verilen yük değilmi ahmet kardeş. Nimette külfette eşit paylaşılmalı.
Gönderilen Tarih - 11 Temmuz 2013 Perşembe (17:06)  
Polis Haber
erdal ()
HER YIL VE HER SEÇİM DÖNEMİNDE POLİSE EK ZAM EK GÖSTERGE YALANINI DUYMAKTAN BIKTIK...BIRAKIN BİR ŞEY VERMEYİN AMA YALAN KONUŞMAYIN KAMUOYUNU YANILTMAYIN AYIPTIR AYIP...
Gönderilen Tarih - 11 Temmuz 2013 Perşembe (16:02)  
Polis Haber
efee()
Artık benden akp ye oy falan yok kimin polise değer verdiği belli oluyor hayırlı ramazanlar herkese
Gönderilen Tarih - 11 Temmuz 2013 Perşembe (13:10)  
Polis Haber
Ahmet ERDEN()
3600 ek gösterge verilmesi zor ki sözde polisin sesi olduğunu iddia eden o milletvekillerinin mensubu olduğu partiler bile veremez,verilmesini istemelerinin sebebi ise bana göre mvcut hükümeti mali anlamda sıkıntıya sokmak,hesap çok basit 1-4 polis emeklilik ikramiyesi 52000 lira emekli maaşı ise 1600 lira 3600 e çıktığında ikramiye 67000 e maaş ise 1900 liraya çıkıyor buda demektirki emekli ikramiyesine 15000 lira maaşada 300 lira fark gelmesi demektirşu anda emekliliği hak eden 40.000 personel olsa çarptığımızda devlete olan yükünü siz hesap edin ancak bu zamanla verilir diye düşünüyorum,kaş yaparken göz çıkarmanın anlamı yok,saygılar.
Gönderilen Tarih - 11 Temmuz 2013 Perşembe (13:09)  
Polis Haber
ahmet salman()
ne yazıkki tek umudumuz BDP kaldı.onlar gündeme getirirse özlük hakları düzelir.acı ama gerçek.çünkü şimdiye kadar ne istedilerse aldılar.
Gönderilen Tarih - 11 Temmuz 2013 Perşembe (13:08)  
Polis Haber
pesss()
POLİSİN SORUNUNUN MAAŞA ZAM OLMADIĞINI, ÖZLÜK HAKLARIMIZIN DÜZELTİLMESİ OLDUĞUNU HALA GÖRMEK İSTEMEYENLER VAR.BOŞ VERİN MAAŞ ZAMMIMIZI, ÖZLÜK HAKLARIMIZI İADE EDİN BİR AN ÖNCE.3600 NERDE? BU HAK İLAHİ ADALET ÖNÜNDE DE HAKTIR.
Gönderilen Tarih - 11 Temmuz 2013 Perşembe (10:30)  
Polis Haber
VATAN()
Vatanını en çok sevene bir şey vermezler, sevmeyene verirler ki onlarda sevsin. Hadi gelde sev.
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (20:50)  
Polis Haber
()
akp ye bu seçimde oy yok.
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (19:45)  
Polis Haber
mustafa güllü()
burası chp sitesi mi
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (19:45)  
Polis Haber
emekli polisss()
arkadaşlar ben emekli polis olarak çok perişanım yarın sizlerde benim gibi olacaksınız.polisi iktidar partisi ve muhalefet gerçekten sevmiyor.Muhalefet polise küfür ediyor iktidar ise onlara göz yumuyor başbakan tarafından iki nutuk işlem tamam yıllarca polisi böyle kandırmışlar bu kervan böyle gitmez polis oyuna sahip olsun
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (19:44)  
Polis Haber
Dayı()
Meslektaşlarım bu haberleri bizden başka birisi okuyor mu,haber verin.
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (19:44)  
Polis Haber
heheyyyytt()
Karnımız teşekkürlerle dolu, o teşekkürleri seçimde ilgililerin önüne koyacağız
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (18:28)  
Polis Haber
seçim()
2014 gelecek ve seçim zamanı biz bize söz verip yerine getirmeyenlerle sandıkta hesaplaşacağız
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (18:25)  
Polis Haber
GÜNDEM()
Mecliste konuşup gündeme tekrar getirilmesi bile bir umuttur. Hiç değilse iktidar biraz utanır. Utanacak yüzleri varsa tabi ki. Kim polis sorunlarını zerre kadar savunsa Teşekkürler.
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (16:40)  
Polis Haber
ömer çalım()
Yıllardır aynı davul aynı tokmak siz çalıyorsunuz biz de saf saf dinliyoruz.Kardeşim biraz mert olun yapıcaz dediniz,yapmıyorsunuz.Verecez dediniz polis 'ten başka herkese verdiniz.Hiç mi utanmanız yok.Bir zamanlar yiyenlerimiz yakın akraba çocukları büyüyünce polis olacam amca diyenler,şimdiler de polis olmam ama başka her şey olurum diyorlar.El insaf.merhamet Allahtan korkun.Emeklı olup adam gibi yaşamak istiyoruzzzzzzzzz.
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (16:39)  
Polis Haber
dağanay yıldız()
Chp polislerel dalga geçyiğini düşünüyorum
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (16:38)  
Polis Haber
zekeriya dilman()
artık umutlarımızı muhalefet de bulunan CHP ve MHP bağladık takiyyecilik yapanlara artık inanmayacağız inanmıyoruz
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (16:36)  
Polis Haber
Sinan GÜL()
Türkülerle, ninnilerle avuttular Polisimi..İşin iyice cılkı çıktı. Polisten başka herkes bu ülkede memur.
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (14:25)  
Polis Haber
kamilllllllll()
akıllı ol kamilllll neyin peşindesin sen haaaaala uyu birileri hep uyur o kişilere örnek sensin yat yatttttt
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (13:11)  
Polis Haber
zart zurt bu işler()
Evet zart zurt bu işler, Bu devirde polise kimse sahip çıkmaz, yapılacak tek şey sayın başbakanında dediği gibi sandıkta en demokratik hakkımızı kullanacağız, herkes sözünü o zaman söyler
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (13:11)  
Polis Haber
c.k()
kamil isimli yorumcu senin gibi adamlar olduktan sonra bu teşkilat 100 yıl bir yol alamaz .sen yorum bile yapma.
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (12:22)  
Polis Haber
kamil()
bu yapılan sadece Bekarın Karı Boşaması, muhalefetteyken herkes her şeyin verilmesinden yana. polislerin annelerine küfür eden bu kafa şimdi çıkmış olmayasıya mecliste polise iyilik yapalım diyor. kınıyorum,
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (11:52)  
Polis Haber
selahattin başpınar()
sahipsiz bir teşkilat mensubu olarak kendimi polis olarak tanıtmaktan utanıyorum,sıkılıyorum, yeter artık 20 yıldır uyutuyorsunuz, yazıklar olsun bütün herkese...
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (10:40)  
Polis Haber
yüksel()
bizimle nasıl oynuyorlar görüyormusunuz herkes üzerine düşeni yapsın
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (10:40)  
Polis Haber
polis ()
arkadaşlar yıllardır oyalama takdiği, "çalışmalar devam ediyor" başka bir şey yok, yıllardır ayn takdik,sayın başbakan 2007 seçimlerinde bir söz verdi, ikinçi seçimler geldi hala verecek, bu sözü kimse unutmadı, bütün emniyet teşkilatı biliyor,bunun cevabını çok iyi vermesi lazım, ailesiyle eşiyle dostuyla 1 milyon insan demek,cevabını her iki seçimde de vermek lazım, geçen seçimlerde hep Akp oy verdim, şimdi aslaaaaa,,,, verilen sözleri unutmadım, çok iyi hatırlıyorm, bende seçimlerde hatırlatacam ,,,,,
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (10:13)  
Polis Haber
pppppooolis()
valla bunlar bizim oyumuzu çantada keklik görüyolar, dolasıyla bize değilde bunlara oy vermeyen askere vs. zam yapıp oylarının peşindeler gibi bir izlenim görüyorum ben. bu zamana kadar oyumu bunlara verdim ama artık bir dahada vermeyecem.
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (10:12)  
Polis Haber
burhan ()
seçim geliyor bunlar böyle yaptıgı sürece polisten oy filan alamazlar
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (10:12)  
Polis Haber
M.y.()
teklifi yapanlar genelde muhalefet partileri ve birkaç senedir de bu böyle gündeme gelir gelir gider. bu teklifin kabul edilmeyeceği gün gibi açıkta, hiçbir iktidar partisi muhalefetin güçlenmesi için onun gündeme getirdiği tasarıyı evet diye oylamaz. ancak iktidar partisi başbakanla ve maliye bakanıyla görüşür, bakanlar kuruluna da danışabilir, sonrasında bir milletvekili meclis gündemine taşır ve kabul edilir. bu da hükümete bir icraat olarak yansır. aksini yapanlar oy devşirmeye çalışan, polisi düşünüyormuş gibi yapan kesimdir, bu konuda fazla kafa yormaya değmez. biz bir şey istiyorsak eğer bütün cesaretimizle Bimer denen bir iletişim kanalı var ve o yolu kullanarak isteyelim. bu tepki ne kadar çok olursa o kadar haklarımızı çabuk alırız. bizim de öbür yüzümüzü göstermenin zamanı geldiğini düşünüyorum. ama müdürlerin bu konuda isteksiz olduklarını da görüyoruz, buna da tek çare artık rütbe tanımadan müraacatlarımızı yapmak ve isteklerimizi dile getirmek.
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (10:08)  
Polis Haber
Emekli Polis()
Yorumları okuyorum hayrete düşüyorum.Mesala T.C.POLİS ismini kullanan şayet polis ise vay bu memleketin haline 3600 ek göstergeyi kimin vereceğini bilmediği gibi saydığı rutbedekilerin kendisinden ne farkı var yıl ve rutbesinden doleyı 3 kuruş fark.Yorumunun sonu doğru.Söz verip tutmayanlara oyumuzla cevap vereceğiz.
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (02:45)  
Polis Haber
T.C.POLİS()
Arkadaşlar ekonomik sıkıntı çeken İl Emniyet müdürü, İl Emniyet Müdür Yardımcısı, Emniyet Genel Müdürü veya Daire başkanı yada milletvekili gördünüz mü? Ben görmedim. Buda şu demek oluyor Tok açın halinden anlamaz. Beylerin keyfileri gıcır onun için kendimiz çalıp kendimiz söyleyeceğiz bu devran böyle gelmiş böyle gider maalesef. Sadece seçimde 1 oyumuz var o oyu bize söz verip sözünde durmayanlara vermeyelim yeter. SÖZ NAMUS DEMEKTİR.
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (02:15)  
Polis Haber
can türkiye()
gerçekten diyecek birşey bulamıyorum,polisin yüzüne bordro fırlatanlar meclisin önünde polisi dövenler dersini sandıkta aldı sayın arkadaşlar,barajı bile zor geçtiler çünkü halkın içinde en fazla biz varız,10 yıldır sırtımızı sıvazlayıp üst kademeleri doyurup alttakileri ezenler de bir gün gidecekler,ne verdiler bize seyyanen 100 tl başka ? yok elbette,biz zam falan istemiyoruzzzzzzzzzzzzz sedece 3600 istiyoruz duyuralım artık bınu lütfen
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (02:14)  
Polis Haber
Mahmut Maruf()
maalesef artık söz vermeye ve verdikleri sözleri tutmayan büyüklerimizi gördük, halen çalışıyorlar, artık kimsenin sözüne inanmıyorum, benim polisim demek sadece sözde kalmış
Gönderilen Tarih - 10 Temmuz 2013 Çarşamba (00:39)  
Polis Haber
çeto()
polisi seven sevmeyen belli olacak bu teklifin geçip geçmemesiyle artık polisde sandıkta bu işin sonucuna göre düşünmesi gerekir oy verelimmi vermeyelimmi diye 2007 yılından bu zamana kadar verdik ha veriyoruz oyalama taktigi uygulanıyor çünkü polis emir eri ihtilal yapamaz fakat poliste sandıkta geregini yapmalı ve yapacagınada eminim
Gönderilen Tarih - 09 Temmuz 2013 Salı (00:05)  
Polis Haber
özkan akın()
bunlar getirdi onlar reddeder iktidar getirse bunlar bir üst mahkemeye başvurup reddettirir.
Gönderilen Tarih - 09 Temmuz 2013 Salı (23:19)  
Polis Haber
HÜSEYİN BULDU()
Ne yazıkki polisin 3600 ek gösterge yani özlük haklarını hükümetin TBMM'ye getirip yasallaştırmasını beklerken CHP Milletvekili FERİT MEVLÜT ASLANOĞLU bu konuyu dile getirmiştir. Ama merak etmeyin hükümet bu tasarıya engel olur, çünkü kendileri bu tasarıyı getirmezler ve polise taş atıldığı zaman Başkabakanımız polisimizi ezdirmeyiz diyerekten ancak polise böyle sahip çıkar ama kesinlikle 3600 ek göstergeyi yasalaştırıp polise özlük haklarını vermezler, bu görünen bir gerçektir. Polis devletin polisidir, hiç bir zumrenin değildir emniyet her zaman bakidir, verilen bu tasarıda reddedildiği gibi kalır,
Gönderilen Tarih - 09 Temmuz 2013 Salı (23:07)  
Polis Haber
adalet kalkın ma()
üç dönemdir akp ye oy verdim artık yeter oyum polisi düşünen chp ye olacak
Gönderilen Tarih - 09 Temmuz 2013 Salı (23:07)  
Polis Haber
polisler adına()
EĞER CHP BU İŞİ YAPSIN(3600)POLİSLER BUNU UNUTMAZ CHP MİLLETVEKİLİNE TEŞEKKÜRLER
Gönderilen Tarih - 09 Temmuz 2013 Salı (23:07)  
Polis Haber
emekki ()
polisin 3600 gösterge meselesini muhalefet dile getiriyor ama iktidar partisi milletvekileri ve içişleri bakanından çıt yok.anlaşılır gibi değil polise bişey vericek zaman gizli bir el olmaz diyor gibi bişey oluyor. olmasın seçim yaklaşıyor.hani Sayın başbakanımız polisi seviyordu sözde olmuyor sevmek icraat gerek.
Gönderilen Tarih - 09 Temmuz 2013 Salı (23:06)  
Polis Haber
davut()
kim bu meseleyi çözerse,bu polis onları sırtında taşır.iktidara yürütür, Allahın izniyle.sözünü tutmayanlarda 2002 tarihine bir daha baksın.sn.Vekilimize şükranlarımı sunuyorum.
Gönderilen Tarih - 09 Temmuz 2013 Salı (20:14)  
Polis Haber
muro()
Şu mübarek günde Allah vicdan versinde su sorun biran önce çözülsün yeter artık bizleri oyaladığınız...
Gönderilen Tarih - 09 Temmuz 2013 Salı (20:14)  
Polis Haber
c,k()
polisi kim seviyor kim sevmiyor belli oldu .
Gönderilen Tarih - 09 Temmuz 2013 Salı (20:13)  
Polis Haber
YILDIZ()
BEN ARTIK UMUDUMU KESTİM KARDEŞLERİM. BUNLARIN POLİSE HİÇ BİR ŞEY VERECEĞİ YOK. HER ŞEY OYALAMA TAKTİĞİ. POLİSİN HAKLARINI ADAM GİBİ SAVUNAN BİR BABAYİĞİT YOKKİ.
Gönderilen Tarih - 09 Temmuz 2013 Salı (20:11)  
Polis Haber
fyildirim@hotmail.com()
Azcık vicdanları varsa eğer değerlendirmeye alırlar
Gönderilen Tarih - 09 Temmuz 2013 Salı (18:49)  
Polis Haber
ali yılmaz()
sayın vekilimize saygı ve sevgilerimizi sunarız.umarız hükümetin dikkatini çeker de özlük hakları çıkar.
Gönderilen Tarih - 09 Temmuz 2013 Salı (18:24)  

Diğer Gündem Haberleri
Polis Haber
İsmail Hakkı Karadayı: '28 Şubat bir darbe değildir"
Polis Haber
Yeni yılda 3 milyon memura ödül geliyor
Polis Haber
İçişleri Bakanı Muammmer Güler: ’Yüksekova’yı’ değerlendirdi

Polis Haber
İçişleri Bakanı Muammmer Güler: ’Yüksekova’yı’ değerlendirdi
Polis Haber
Küstah tehdit! Bu tarihte savaş başlatırız
Polis Haber
Polis kimyasal tehditle savaşa hazırlanıyor
Polis Haber
"Polisimiz gereğini yapmıştır"
Polis Haber
1,4 milyonun oyu tehlikede - TIKLA ÖĞREN
Diğer Başlıklar

Polis Haber
Fatsa Emniyet Müdürlüğü'ne atama
Polis Haber
Ankara'da alkollü kadın sürücü trafiği birbirine kattı
Polis Haber
Ondokuz Mayıs Üniversitesi'nde Kürdistan Gerginliği
Polis Haber
Kredi kartı borcu olanlara kötü haber!
Polis Haber
Cuma büyük gün olacak!
Polis Haber
TFF'den şok istifa haberi geldi!
Polis Haber
60 ildeki don mağduru çiftçilere müjde
Polis Haber
Çağlayan ve Güler TBMM'de konuşacak
Polis Haber
Başbakan Erdoğan'dan 1 Mayıs müjdesi
Polis Haber
Bozuk ürün satan firmalar açıklandı
Ulusal Gazeteler

Öne Çıkanlar
Polis Haber
Polisler sorunlarına çözüm istiyor
02.02.2014 günü polishaber.net sitemizde yayınlanan Polis, Sorunlarına Çözüm Arıyor başlıklı anketimize katılım tamamlanmış ve bununl...
»
»
»

Namaz Vakitleri ( İstanbul )

İmsakGüneşÖğleİkindiAkşamYatsı
04:2006:1013:1317:0019:5921:34

23 Nisan 2014 Çarşamba
Hava Durumu ( İstanbul )
Bugün
Polis Haber
11°C - 20°C
Salı
Polis Haber
11°C - 21°C
Çarşamba
Polis Haber
12°C - 22°C
Perşembe
Polis Haber
13°C - 24°C


Süper Lig
 TakımlarOGBPuan
1Kayserispor16475019
2Orduspor16484-120
3Gençlerbirliği16637-521
4K.Karabükspor16655423
5Trabzonspor16655623
6Kasımpaşa16583623
7Bursaspor166641024
8MP Antalyaspor16834627
9Fenerbahçe167631827
10Beşiktaş167631127
Günün Sözü
Ölür ise ten ölür, canlar ölesi değildir!
(Yunus Emre)
Facebook
Arşiv Arama
Sayaç

Anasayfa
Site Haritası
Sitenize Ekleyin
RSS Kaynağı
Hakkımızda
Polis HaberGizlilik Politikamız