Polis Haber
   Bugün - 20 Nisan 2014 Pazar



İstanbul 20°C
Polis Haber
Polis HaberPolis HaberPolis HaberPolis HaberPolis Haber
Anasayfa
Hakkımızda
Künyemiz
Gizlilik Politikamız
Reklam Ver
Haber
Yeni Üye
Gündem Güncel Asayiş Ekonomi Politika Dünya Spor Sağlık Yaşam Eğitim Trafik Diğer »
Haber Detayları

Memur Maaş ZAMLARI AÇIKLANDI

2014-2015 yıllarında memura yapılacak zam oranları belli oldu. İşte memura yapılan zam oranı...

Ekonomi Haberi - 07 Ağustos 2013 Çarşamba - 14:12
Polis Haber
Resmi büyütmek için üzerine tıklayın...

2014 yılın için taban aylığına 175 lira zam yapıldı. Enflasyon farkı ödenecek. 2015 yılında memur maaşlarına yüzde 3+3 oranında zam yapıldı. Öğretmenlere 2014 yılı için 75 +75 TL zam yapıldı.

İşte Bakan Faruk Çelik'in açıklaması;

*2014- 2015 toplu sözleşme görüşmeleri mutabakatla sonuçlandı

*Ocak 2014’den itibaren geçerli olacak şekilde taban aylığına 175 TL zam yapılacaktır

*2015’te birinci altı ayda yüzde 3, ikinci altı ayda yüzde 3 ve enflasyon farkı oluşursa enflasyon farkı ödenecek

*2014’te öğretmenlerimize 150 TL eğitim öğretim tazminatı ödenecek

*4/C’lilere aile yardımının yanında 2014 Ocak ayında iyileştirme vasfından 175 TL, 350 TL’lik bir iyileştirme gerçekleştirilecek

Hizmet kollarına gelince;

*Hakem heyetinin geçmiş yıl vermiş olduğu kazanımları koruyoruz.

Hükümet ve memur sendikaları arasındaki toplu sözleşme görüşmelerinde anlaşma sağlandı. Buna göre, 2015'te birinci 6 ayda yüzde 3, ikinci 6 ayda yüzde 3 zam yapılacak. Eğer enflasyon farkı olursa, o da ödenecek...

Hükümet ve memur sendikaları memura zam oranı konusunda anlaşma sağladı.

Çalışma ve Sosyal Güvelik Bakanı Faruk Çelik, Kamu görevlilerinin 2014-2015 yıllarına ilişkin mali ve sosyal haklarını belirlemek üzere kamu görevlileri sendikaları ile Hükümet arasındaki toplu sözleşme görüşmelerinde mütabakatla sonuçlandığını söyledi. Çelik, "Ocak 2014'ten itibaren geçerli olacak şekilde, taban aylığa 175 lira, 2015 yılında birinci 6 ayda yüzde 3, ikinci 6 ayda yüzde 3 ve enflasyon farkı oluşur ise enflasyon farkı ödenecektir" dedi.

 Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığındaki Reşat Moralı Toplantı Salonunda, Bakan Çelik, gazetecilere 2 milyon 650 bin kamu çalışanı ve 1 milyon 900 bin kamu emeklisini ilgilendiren görüşmeler hakkında açıklamalarda bulundu.

 Bakan Çelik, kamu görevlileri sendikaları heyeti ile kamu iş vereni heyeti arasında devam etmekte olan 2014-2015 toplu sözleşme görüşmelerinin mütabakatla sağlandığını bildirdi.

 Alınan kararların Ocak 2014'ten geçerli olacak şekilde, taban aylığına 175 lira zam yapılacağını açıklayan Çelik, "2015 yılında birinci 6 ayda yüzde 3, ikinci 6 ayda yüzde 3 ve enflasyon farkı oluşur ise enflasyon farkı ödenecektir. Eğitim hizmet kolunda, öğretmenlerimize 2014 birinci 6 ayda 75 lira ve ikinci 6 ayında 75 lira olmak üzere toplam 2014 yılında öğretmenlerimize 150 lira eğitim öğretim tazminatı ödenecektir" ifadesini kullandı.

Çelik, 4/C'lilere aile, eş ve çocuk yardımının yanında 2014 Ocak ayında iyileştirme faslından 175 lira, seyyanen yapılacak artışta da 175 lira olmak üzere 2014 yılında 4/C'lilerle ilgili 350 liralık bir iyileştirme gerçekleşeceğini bildirdi.

"Geçtiğimiz yıl vermiş olduğu kazanımları aynen koruduk"

 Hizmet kollarıyla ilgili yaklaşık 1 haftalık değerlendirmeler içerisinde hakem heyetinin geçtiğimiz yıl vermiş olduğu kazanımları aynen koruduklarını belirten Çelik, şunları kaydetti:

 "Bunun yanında hizmet kollarında yeni bazı iyileştirmeleri gerçekleştirmiş bulunmaktayız. Ayrıca genel konularla ilgili olarak da yine geçtiğimiz dönem hakem heyetinin almış olduğu kararların yanında yeni bazı iyileştirmeleri de devreye koymuş bulunuyoruz. Bu çalışmalar neticesinde taban aylığına yapılan artışın, emeklilerimiz açısından da son derece anlamlı olduğunu burada belirtmek istiyorum. Gelecek yıllardaki artışlara yansıması açısından da önemli olduğunu belirtmek istiyorum.

 Son bir ay içerisinde kamu işçileriyle yaptığımız toplu sözleşme, Türk-İş ve Hak-İş ile yaptığımız sözleşmeler, İSDEMİR'de yaşanan grevin yine uzlaşmayla sonuçlanması ve bugün de memurlar ve kamu çalışanlarıyla yaptığımız sözleşmeler dikkate alınır ise bakanlığımızın asli görevi olan diyalog ve bu diyalog çerçevesinde sorunların birlikte çözümü, masada çözümü konusunda önemli adımlar 1 ay içerisinde atılmış bulunuyor. Tüm çalışanlarımıza, kamu çalışanlarımıza alınan bu kararların hayırlı olmasını dilerken, katkı sağlayan bütün çalışma arkadaşlarımıza ayrı ayrı teşekkür ediyorum."

"Öğretim elemanları bir sonraki sürece kaldı"

Memur-Sen Genel Başkanı Ahmet Gündoğdu ise toplu sözleşme masasına gelirken 4 ana sorunu belirlediklerini söyledi.

 Söz konusu sorunlardan birinin emeklilerin durumu olduğuna dikkati çeken Gündoğdu, "Maaşının yüzde 50'sinin emekliye yansımaması dolayısıyla emekliye ayrıldığında sıkıntı yaşayan 1 milyon 800 bin emekli. İkincisi çalışmakta iken emekli olmamak için çaba sarfeden çünkü emekliye ayrıldığında maaşı düşeceğini bilen. Çünkü emekliye esas maaşı hizmetlisinden müsteşarına bin 27 lira olan 2 buçuk milyon memur. Üçüncüsü de 666 sayılı Kanun Hükmünde Kararname'nin başka bakanlıkta ünvan karşılığı olmadığı için mağdur ettiği öğretmenler ve öğretim elemanları. Dördüncüsü de 4/C'liler olmak üzere 4 ana konu belirlemiştik" değerlendirmesinde bulundu.

 Gündoğdu, emekliler ve emekliye yansımayı birleştirerek masaya 2014 yılı için yüzde 6+6 zam ve 100 lira da taban aylığa zam getirdiklerini hatırlattı.

6 günlük çalışma sonrasında yüzdelik zamdan vazgeçerek, 250 lira taban aylığa zam önerisine döndürdüklerini bildiren Gündoğdu, şunları söyledi.

 "Çünkü bu 1 Ocak 2014'ten itibaren verilmeye başlanacak olan 175 lira taban aylığa zam, memurların o günden itibaren bin 27 lira olan taban aylık maaşını, bin 202 liraya çıkaracak ve 2015'ten itibaren çalışana, emekliye ayrılan bu bin 202 lira üzerinden zamlar gelecek. Emekli ikramiyesi ve emekli maaşı ona göre hesaplanacak. Dolayısıyla bu toplu sözleşme içerisinde 2014 yılında ortaya koyduğumuz tablo, kalıcı yansıması çok olan önemsediğimiz bir konuydu. 250 lira önermiştik ama pazarlık sonrasında 175 liraya uzlaştık. Öğretmenler en mağduruydu, öğretim elemanları da aynı hiyerarşi içerisinde sıkıntı yaşıyorlardı. YÖK ve öğretim elemanlarıyla ilgili onların kendi içerisindeki hiyerarşiyi de koruyacak başka bir çalışma yapılması gereği üzerinde durulduğu için bu çalışmayı 'Kamu Personel Danışma Kurulunda YÖK'ün de içinde olacağı bir yapıyla yapalım' dendiği için öğretim elemanları bir sonraki sürece kaldı. Öğretmenlere de 150 lira eğitim öğretim tazminatı verilmiş oldu."

"4/C'lilere 550 lira yansıma olacak"

 Gündoğdu, 4/C'liler için olmazsa olmazlarının kadro olduğuna işaret ederek, 23 bin 4/C'linin iş güvencesine kavuşacakları bir kadro istediklerini bildirdi. En düşüğünün bin 22 lira, en yükseğinin de bin 264 lira maaş aldığını anımsatan Gündoğdu, "Onlara 175 taban aylık, 175 seyyanen 350 lira 1 Ocak'tan itibaren geçerli olmak üzere 163 lira eş yardımı, çocuğun yaşına göre 18 ya da 36 lira çocuk başı toplam 550 civarında da 4/C'lilere 1 Ocak 2014'ten sonra yansıması olacak" dedi.

 Yapılan müzakerelerde şu anda 45 lira olan toplu sözleşme ikramiyesinin, örgütlü olan herkese 60 liraya çıkarılmasında uzlaştıklarını vurgulayan Gündoğdu, "Disiplin affı, 30 yıllık sürenin kaldırılması, bir derece verilmesi 2013'ten sonra göreve başlayan memurlara devlete borcudur. 4 alanın tamamına yansıması olan bir toplu sözleşme mütabakatına imza attık. 4 milyon 200 bin çalışan ve emekliye aileleriyle hayırlı olsun" diye konuştu.

 

Anahtar Kelimeler: 20142015, yıllarında, memura, yapılacak, zam, oranları, belli, oldu, İşte, memur,
Kaynak: Aktifhaber Okunma Sayısı: 27674



Yorumlar
Yorum Yap

Polis Haber
gazi dolangez()
hangi öğretmen polisin çalıştığı kadar çalışiyor vicdanlı olun iyi düşünerek konuşun.
Gönderilen Tarih - 06 Aralık 2013 Cuma (17:42)  
Polis Haber
fatih öztürk()
vecdican isimli arkadaşım, öğretmenliğin en son seviyesindeki adam polisliğe alınmaz, üniversite öğretmenlik okuyup atanamayanlar (kpss barajı) bari memur olayım mantığıyla polisliğe başvururlar ve alınanlar da olmuştur.En iyilerin polis olma gibi bir tercihi olamaz, zaten kpss'yle öğretmen olmuşlardır. Ben daha hiç kpss de öğretmenliği hak edip de ''en üst seviyedeyim, bi de polis olayım'' diyenini duymadım. Ayrıca bir ülkedeki en önemli görevdir öğretmenlik çünkü bir nesil elinizde şekillenir, iyi öğretmenler devlet ve millet için büyük bir nimettir.Keşke bunu herkes anlayabilse, her öğretmen ayın sonunu nasıl getireceğim derdi yerine kendine yeni bir şeyler katmak için hayıflansa.
Gönderilen Tarih - 04 Aralık 2013 Çarşamba (21:42)  
Polis Haber
bugra soylu()
Gunde en fazla 5 saat calisan ogretmrnr zam ver iyilestrme ver mesai ver,,,canini ortaya koyan kac insanin.her yil sehit oldugu gunde en az 12 saat calisan ve keyfi olarak.bu sure 20 saati bulan insafsiz dinsiz bir calisma icerisindebulunan bulundurulan polise mesai verme iyilestirme verme mesai saatlerini duzenleme,hem riskli agir isi yapican hem mesai almiycan hem tazminat almican hemde en fazla calisican ve isinin heran ölum tehlikesi olucak,dunyanin neresinde.bu ornek var,,hadi sozde adaletle.baslayan.partinizde adaletin a si yok bari benim polisim deme, gozbaka baka yalan konusma.polis salak degil cocukta diil oy zamani tokata hazir olun
Gönderilen Tarih - 30 Kasım 2013 Cumartesi (22:28)  
Polis Haber
vecdican()
çok okuyup ancak öğretmen olunabilir mehmet öğretmen!!!az araştırırsanız öğreneceksiniz , polis olabilmek için önce öğretmenlik seviyesine çıktıktan sonra aralarındaki en iyileri sınavla emniyet teşkilatına alınıyorr...
Gönderilen Tarih - 27 Kasım 2013 Çarşamba (20:16)  
Polis Haber
çilekeş()
ahmet sende bu dil varken iyi yalakalık yaparsın. belki terfide edersin
Gönderilen Tarih - 29 Ekim 2013 Salı (15:36)  
Polis Haber
Bahadır Yılmaz()
Maalesef ki öğretmenler ülke şartlarında az maaş almaktadırlar. Bir polis olarak gerçekten üzülüyorum. Toplumda en fazla değer verilmesi gereken meslek grubu. Bugün 5000 tl alsalar, inanın hiç gocunmam, sadece beni aldığım maaş bağlar. Ama şu da bir gerçek ki; yaptığı işin bilincinde olmayıp, mezun olduğundan beri bir arpa boyu ilerleyemeyen öğretmenler var. İşini yapanları tenzih eder, ellerinden öperim.
Gönderilen Tarih - 27 Ekim 2013 Pazar (03:54)  
Polis Haber
yücel kara()
mehmet !?.*!??'!1 (anladın sen onu)
Gönderilen Tarih - 21 Ekim 2013 Pazartesi (10:23)  
Polis Haber
emekli polis()
ben emekli polisim daha önce telekomda işci olarak çalışıyordum telekomdan emekli olanlar her şey sahibi oldu biz hiç bir şey sahibi olamadık boş sözlere kanmayın bunlar bir şey vermezler hep oyalamaca
Gönderilen Tarih - 18 Ekim 2013 Cuma (00:59)  
Polis Haber
www()
gemiciklerimiz yok ki saltanatımız olsun işini yapana gülücük yan gelip yatanlara fazladan zamları olsun. mantığının vicdanı bulunurmu, vicdansızdan merhamet beklenirmi
Gönderilen Tarih - 10 Ekim 2013 Perşembe (14:21)  
Polis Haber
ahmet()
çalışana methiyeli hava yatana ekstra zam! adalet bunun neresinde
Gönderilen Tarih - 09 Ekim 2013 Çarşamba (03:34)  
Polis Haber
TAMER MERT()
ben bir polisim öğretmen arkadaşlara sesleniyorum size verilen 75+75 helal olsun. sizden başka kimselere verilmedi rahat olun :) belki şimdi motorunuz soğumuştur ne diyelim.
Gönderilen Tarih - 21 Eylül 2013 Cumartesi (07:31)  
Polis Haber
()
mehmet öğretmen olmuşsun sanırım ama adam olamamışsın
Gönderilen Tarih - 20 Eylül 2013 Cuma (12:15)  
Polis Haber
HEDEFİ ŞAŞIRMAYIN()
Polisin öğretmenle, hayırsız bir işi olamaz. Öğretmenlermi bizi ek göreve gönderiyor? Yoksa 11 yıldır bizi ara gazıyla kandırıp sosyal haklarımızı vermeyenler öğretmenlermi?
Gönderilen Tarih - 15 Eylül 2013 Pazar (15:18)  
Polis Haber
aynasız()
ben artık büyüklerimizin laflarına inanmıyorum zam falanda beklemiyorum sandıkta görüşmek üzere
Gönderilen Tarih - 15 Eylül 2013 Pazar (15:16)  
Polis Haber
hüseyin()
mehmet , sen öğretmensen vay bu memleketin geleceğine...
Gönderilen Tarih - 14 Eylül 2013 Cumartesi (11:37)  
Polis Haber
murat küçükevcili()
Mehmet bey sen hiç ölümü yanında hissettinmi.polis canını ortaya koyuyor 24 saat boyunca senin ayda calıştığın saat kadar polis haftada calışıyor.resmi bayram dini bayram hafta sonu yarıyıl yaz tatili ne güzel memleket değilmi ondan sonra eşitlik olsun nerde adalet çocuklarada bunu aşılama sakın ha.bizim yılda 30 gün iznimiz var onuda istediğimiz gibi kullanamıyoruz.nedense polise zam verileceği zaman öğretmenler ayağa kalkıyor askere verilirken neden sesiniz cıkmıyor zihniyet bozuk sanırım.ama başı sıkıştımıda polisi cağırıyorlar ne kadar abes durum.
Gönderilen Tarih - 12 Eylül 2013 Perşembe (00:52)  
Polis Haber
mehmet()
Yorumlara bakıldığında polisler kendilerini ogretmenle ayni görmüş. Unutmuslarki yaptiklari hesaplamalarda 3000 tl maas aliyorlar.hangi öğretmen bu maaşı alıyor.ek derside dahil.az okuyup polis olacaksın, sonra bu memletin bireylerini yetiştiren insanlarla kendini bir tutacaksin.hic bisey olamayinca torpille polis olanlar, sinavlari asarak öğretmen olan insanlarin pabucunun kenarı olamaz.haddini bileceksin önce.
Gönderilen Tarih - 08 Eylül 2013 Pazar (23:57)  
Polis Haber
Habib KARASAKALLI()
Polisim, yarısı gece olmakla birlikte haftalık 60 saatin üzerinde çalışıyorum. Eşim ve çocuğum hasta, doğunun en çetrefilli ilçesine tayinim çıktı onları ailemin yanına bırakmak zorunda kaldım. Devlet bize burda yeterli lojman yapmamış ve dışardan ev tutamıyoruz tutsakta öğretmen, doktor, hemşire, savcı hatta kaymakam gibi rahat gezemiyoruz sokakta. içimize nice ölenler ve ölümle tehdit edilenler ver.Ve bütün bunlara rağmen hala polis maaşına zam istediği zaman bize yok mu diye üst perdeden yuvarlanan, damdan düşer gibi konuşan insan müsveddesi memurlar var.Biz sadece hakkımızı istiyoruz kardeşim azıcık susun daima muhalefet olayın. Niye bizim küfür kabiliyetimize katkıda bulunursunuz anlamam...
Gönderilen Tarih - 05 Eylül 2013 Perşembe (15:02)  
Polis Haber
NİHAL()
yan gelip yatan öğretmen başbakanın deyişiyle cüzdanını doldurdu eşim komser ama biz sürünüyoruz ne adam gibi zam var nede olan iznimizi kullanabiliyoruz gezi olaylarında eşimin yüzünü görmedim ama 1 maaş taltif bile alamadık polisin hakkını kimse ödeyemez
Gönderilen Tarih - 01 Eylül 2013 Pazar (21:25)  
Polis Haber
erhan filiz()
bu yorumlarınızı hükümetten acaba kim okuyor bizler kuyucularız boş kuyuya sesleniyoruz arkadaşlar...
Gönderilen Tarih - 01 Eylül 2013 Pazar (11:12)  
Polis Haber
kamil titiz()
ayıp ayıp 1 yıl için 123 TL. valla memurların yüzüne nasıl bakıyorlar merak ediyorum.o memursenli memurlar da hala o sendikanın üyesi ya helal olsun. seçime az kaldı hala oy vermeyi düşünen varsa yazık derim...
Gönderilen Tarih - 29 Ağustos 2013 Perşembe (23:25)  
Polis Haber
123 TL()
175 TL nereden çıktı. Ben elime geçene bakarım, o da 123 tl. Hemde 1 yıl için. Ayıp be insan olan utanır. %2+2 eder. 2014 enflasyonu çift haneli olacağı belli iken utanmaz memursen bu orana imza attı. Utanmaz memurlarda bu sendikanın üyesi kalmaya devam ediyor.
Gönderilen Tarih - 24 Ağustos 2013 Cumartesi (21:30)  
Polis Haber
2014 enflasyonu 20 olacak()
Bu ne biçim devlet adamlığı. Halkıyla, Memuruyla dalga geçiyor bu hükümet. 1 yıl için 123 tl zam. Enflasyon zammı da yok tabi ki, çünki enflasyonda patlama olacak.
Gönderilen Tarih - 23 Ağustos 2013 Cuma (22:22)  
Polis Haber
ali kara()
A.K.P sana verdiğim oydan dolayı şu an kendimi suçlu hissediyom.gelecek seçimlerde görüşmek üzere.verdiği sözü tutmayan iktidar.
Gönderilen Tarih - 18 Ağustos 2013 Pazar (12:45)  
Polis Haber
ankara pol()
şükür ayrı şey hakkını istemek ayrı şey karıştırmayalım bu mantıkla 2000 tl de yeter yetmez mi ???? maalesef mikrofonda övülen masada aşağılanan bir teşkilatta çalışıyoruz.. hakkımı helal etmiyorum..
Gönderilen Tarih - 14 Ağustos 2013 Çarşamba (10:47)  
Polis Haber
Sahipli Ahmet kimdir()
Ahmet demişki polise tek sahip çıkan akp dir. Belliki ahmetin sahipleri ahmete bir şeyler vermiş. Taltifmi? Makammı? bilinmez. Yalnız ahmet in aklını ve gözünü almışlar. Yada ahmet çok iyi stendap yapıyor.
Gönderilen Tarih - 13 Ağustos 2013 Salı (10:48)  
Polis Haber
SENDİKA YOK()
Polisin sendikası olsaydı, bütün işleri Allah a havale etmek zorunda kalmazdı. Masada hakkını sökerek alırdı
Gönderilen Tarih - 13 Ağustos 2013 Salı (10:47)  
Polis Haber
ANKARA POLİSİ()
BU GİDİŞİN BİRDE ÖTEKİ TARAFI VAR. ALLAH VAR. BURADA HAK ADALET OLMAYABİLİR AMA AHİRETTE HESAPLAŞMA VAR. HAK VAR. HAKKIMI AHİRETTE SORACAĞIM. VARSA EĞER HAKKIM BU DÜNYADA HELAL ETMİYORUM. ALLAH POLİSLERİMİZİN YAR VE YARDIMCISI OLSUN.
Gönderilen Tarih - 12 Ağustos 2013 Pazartesi (23:45)  
Polis Haber
PARA VE MUTLULUK()
Para mutluluk getirmez. Bu yüzden hükümet polisi mutsuz etmek istemiyor.
Gönderilen Tarih - 12 Ağustos 2013 Pazartesi (23:03)  
Polis Haber
POLİSE BÜYÜK MÜJDE!()
Başbakanımız polisi çok sevdiği için ve fazla para adamı bozar diyerek polise methiyeler vermeye devam edecekmiş. İşte adalet bu...
Gönderilen Tarih - 12 Ağustos 2013 Pazartesi (23:03)  
Polis Haber
ahmet acar ()
polise sahip çıkan parti akp dir oyumu ona vereceğim elhammmmdülillah yeter bana yeter maaşım besmeleyle çek ha maaşını bak nası yetecek gör.
Gönderilen Tarih - 12 Ağustos 2013 Pazartesi (23:04)  
Polis Haber
peynir gemisi()
Lafla peynir gemisi yürümüyor. polise ara gazı vererek yol alınamaz. Yola devam etmiyorum artık, hele sizinle asla...
Gönderilen Tarih - 12 Ağustos 2013 Pazartesi (23:05)  
Polis Haber
OY YOK()
Polise hakkını bile vermiyorlar. Polise sahip çıkmak ne demekse, bu kafayı değiştir mimar hasan.
Gönderilen Tarih - 12 Ağustos 2013 Pazartesi (23:02)  
Polis Haber
mimar hasan()
Arkadaşlar hep polisin aldığı maaşı az buluyorlar doğrudur bende polis olduğum için buna katılıyorum. Yalnız arkadaşların yazdıkları bir konuya değineceğim. Arkadaşlar yorumlarında AKP hükümetine oy vermeyeceğiz gibi ifadeler kullanılıyor bu yakışıksız. Arkadaşlar lütfen bunu yamalalım sandık başına gittiğimizde oyumuzu biz polislere sahip çıkan partiye verelim.
Gönderilen Tarih - 12 Ağustos 2013 Pazartesi (19:37)  
Polis Haber
karakolcu()
1 yıl için 175 brüt, 123 tl net zam. 4+4 yapsalardı 230 tl zam alacaktık. Geçen sene askere, 6 ay önce sağlıkçıya, Şimdi öğretmene ek zam. Hayırlı olsun, onlar sesini yükseltti ve haklarını aldı.Çözüm SANDIK.
Gönderilen Tarih - 12 Ağustos 2013 Pazartesi (19:36)  
Polis Haber
ali()
haftada 72 saat çalış 2600 tl al. diğer memurlar haftada 40 saat çalışırlar 2500 tl alırlar. ayrıca seçim parası, fazla mesai %50 fazla, ek ders, döner sermaye vs. polise yok. 24 saat üzeri göreve hazır isek nerde %50 fazla mesai. yok tabi.
Gönderilen Tarih - 12 Ağustos 2013 Pazartesi (17:35)  
Polis Haber
()
Taltif konusu. kesinlikle kaldırılmalı. zaten görevi olan işi yapmakla maaş alıyorlar. ayrıyeten taltif adı altında para alınıyor. bu haksızlık değil mi. 5 tl zamda verseler kabul ederler.
Gönderilen Tarih - 12 Ağustos 2013 Pazartesi (17:35)  
Polis Haber
ali()
Dikkat:2014 te %3+3 verse en az net 180 TL oluyor. +1 de olsa 30 tl de ordan 210 tl. bize verilecek olan 123 tl. sözde zam veriyorlar. şimdi bakarsak polise 2014 yılı için polise %4 zam öğretmene %10 zam.4/c lilere %20 zam. bide haktan hukuktan bahsediyorlar. en yüksek zammı verdiler sanki bide 2014 seçim yılı olacak. polis 2014 te çok çalışacak. çalışmaya devam. yola devam durmak yok. arkamızda duran yok zaten.
Gönderilen Tarih - 12 Ağustos 2013 Pazartesi (17:36)  
Polis Haber
c.k()
acaba bu kadar yorumu bir yetkili okuyormu.
Gönderilen Tarih - 12 Ağustos 2013 Pazartesi (17:37)  
Polis Haber
aldıkkk()
babayı aldık polisi ne memurdan ne insandan sayıyıorlar
Gönderilen Tarih - 12 Ağustos 2013 Pazartesi (12:24)  
Polis Haber
tufan()
BENİM POLİSİM KAHRAMANDIR DEYİP DİĞER MEMURLARIN YARISI KADAR ZAM VEREN HÜKÜMET POLİSİ APTAL YERİNE KOYMUŞTUR,SANDIKTA POLİS VE YAKINLARININ OYLARINI GÖRECEKSİNİZ
Gönderilen Tarih - 12 Ağustos 2013 Pazartesi (12:20)  
Polis Haber
s..a()
vermezlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Gönderilen Tarih - 12 Ağustos 2013 Pazartesi (09:47)  
Polis Haber
ELLERİM KIRILSAYDI()
Bunlara oy vermeseydim. Bir adamın başına ne gelirse hacı dan, hoca dan gelir diyenler çok haklıymış.
Gönderilen Tarih - 11 Ağustos 2013 Pazar (09:47)  
Polis Haber
Mustafa ŞAHİN()
Sizlere soruyorum Emn.Gnl.Müd. adını bilen varmı? yok neden çünki ..... neyse bir şey söylemeye ceğim. Yıllardır bu teşkilat "Benim polisim para için görev yapmaz" nidalarıyla yönetildi. Ama nedense Emniyet Müdürlerinin hepsi para için görev yapıyor.
Gönderilen Tarih - 11 Ağustos 2013 Pazar (09:48)  
Polis Haber
nuri kaya()
Allaha sukur maasimiz iyi buna itiraz yok ama yilin 4/3 nu calisan gecenin bi yarisi telefonla kalk subeye gel diye aranan dogru durust izin yapamayan toplum tarafindan hep suclu gorunen bi teskilat herkesi memnun etmek zor ama bu kadar sikinti yasayan bi teskilata diger kadrolu memur arkadaslardan cok daha az bi zam odemesi hakikaten insani cok uzuyor.bizi savunan kimse yok zam pazarliginda en buyuk sorunda burda zaten.
Gönderilen Tarih - 11 Ağustos 2013 Pazar (09:55)  
Polis Haber
ahmet()
polisin sahibi olmadığı için bu güne kadar hakkını savunan hiç olmadı. bundan sonrada sahip çıkan olmayacaktır. bol bol amele gibi çalıştırılmak var gerisi teferruat.....iyi bayramlar
Gönderilen Tarih - 11 Ağustos 2013 Pazar (09:53)  
Polis Haber
ALİ()
MESLEKTAŞLARİM SAYIN BAŞBAKANIMIZ NE DİYOR HERŞEY SANDIKTA HASAPLAŞALIM DIYOR EN DOGRUSU POLİS GELENEK VE GÖRENEKLERINE BAĞLI OLDUNU ÇOGU UNUTUYOR AİLELERİ PARTİYİ NE KADARDA SEVSEDE POLİS OĞLU VE DAMADİ VARSA YEMİN EDİYORUM HİÇ BİRİ OY YERMEYECEK BUNU GORECEKSİNİZ ÇÜNKÜ BU MİLLET HEP MAGDURUN YANINDA OLUR OYLE OLMADİKMİ ZAMANINDA BAŞBAKANIMIZI İKTİTARA TAŞİMADİKMİ BU NU UNUTMAYIN POLİS DEMEK İKİ MİLYON OY DEMEK
Gönderilen Tarih - 11 Ağustos 2013 Pazar (09:46)  
Polis Haber
hacer()
ögretmenlere 3 ay tatil zammı yapıldı.eşim polis memuru hala izin kullanamadı.tatil bizim neyimize...zam uyuyana yılı yarısını tatille geçirene...............
Gönderilen Tarih - 11 Ağustos 2013 Pazar (10:46)  
Polis Haber
polıs()
ağa
Gönderilen Tarih - 11 Ağustos 2013 Pazar (09:20)  
Polis Haber
HASAN()
Öğretmenler kadar olamadık maalesef. Polisiz yeri gelir öğretmen oluruz okullarda, yeri gelir doktor oluruz yaralıya hastaya, hukuka adalete hizmet ederiz, milletin canınını malını ırzını canımız pahasına koruruz, devlet büyüklerinin programlarında yol güzergahlarında sıra sıra diziliriz, aç susuz dinlenmeden gece gündüz görev yaparız, millet hakkını arar miting yapar ortalığı yıkar koş polis derler, ama öğretmenler kadar zammı çok görürler. çok çok teşekkür ediyorum.
Gönderilen Tarih - 11 Ağustos 2013 Pazar (09:21)  
Polis Haber
fghfg()
başbakanımız diğer memurlara zam polisede methiye veriyor bizde seçimlerde diğer partilere oy başbakanımızada methiye veririz
Gönderilen Tarih - 10 Ağustos 2013 Cumartesi (09:26)  
Polis Haber
hacı()
bu haberi ve müjde veren polis sitesini kınıyorum. polis bir yıl için yüzde 3 aldı.Polis sitesiysen başlık aç oraya polis havayı aldı diye,,((( polishaber.net olarak kendimiz haber başlığı yada içeriği hazırlayarak haber yapmıyoruz. Bildiğiniz büyük ajansların hazırladığı haberleri derleyerek sizlere sunuyoruz. Şahsi kanaatimiz sizden yana. Bizi takip ettiğiniz için teşekkür ederiz. EDİTÖR))))
Gönderilen Tarih - 10 Ağustos 2013 Cumartesi (09:36)  
Polis Haber
taner()
bize az bile yapıyorlar bi teşkilatın yüzde doksanı desteklerse tabiki onlarda bize nasıl olsa bunlar bizden başkasına oy vermezler diye...
Gönderilen Tarih - 10 Ağustos 2013 Cumartesi (09:06)  
Polis Haber
kesim()
Arkadaşlar inanın bizi bizden daha iyi biliyorlar. Ne diye boş boş yorum yazıyorsunuz. Bence sedece yazmanız gereken: -GÖRÜŞECEĞİZ...- olmalı.
Gönderilen Tarih - 10 Ağustos 2013 Cumartesi (18:22)  
Polis Haber
Taner()
Bizler değilmiyiz bu hükümeti on yıldır destekleyen, bizler değilmiyiz ergenekon balyoz andıç daha ne varsa bir tane dahi fire vermeden operasyonları yapan, bizler değilmiyiz bu gezi olaylarında kaç ay görev yapan uyku nedir bilmeyen, türkiyenin şerefini, dolmabahçeyi işgalden kurtaran, ne oldu al işte hükümet hediyemizi verdi 2014 yılında bir yılda bizim maaşımıza kesintileri çık yansıyan 125 TL olacak yazık bizim gibi şerefli 'memurlara' yazık
Gönderilen Tarih - 10 Ağustos 2013 Cumartesi (18:24)  
Polis Haber
fatih()
arkadaşlar polisle alakalı hiç bir şey yok seçimde bizde oy pusulasına her partiye basıp polis oyu diye yazıp tepkimizi hiç olmazsa böyle ortaya koyalım yoksa bizi kimse dinlemez
Gönderilen Tarih - 10 Ağustos 2013 Cumartesi (18:21)  
Polis Haber
hüseyin()
Çalışmaya gelince polisi çalıştır ezmeye gelince polisi ez azarlamaya gelince polisi azarla ama zam vermeye gelince polise yok ne güzel bir ülke
Gönderilen Tarih - 10 Ağustos 2013 Cumartesi (14:41)  
Polis Haber
Özgür()
bize müstehak arkadaşlar, daha neler görecez Allah ömür verirse..
Gönderilen Tarih - 10 Ağustos 2013 Cumartesi (11:56)  
Polis Haber
polis ()
seçimlerde hangi parti polisin ek göstergesini astsubaylarınki gibi 3600 yapacağına şeref sözü versin o parti polislerden en az birbuçuk milyon oy alır az bi oy değil bir polisin en az ortalama eş ve çocuklarıyla birlikte 5 tane oyu var
Gönderilen Tarih - 09 Ağustos 2013 Cuma (20:32)  
Polis Haber
CAFER ()
Arkadaşlar bu memur zammında polise bir faydası var mı? sorunun cevabı, hiç bir şey yok. polise yıllık yüzde 3.5 kadar bir zam verdi. onuda övüne övüne anlatıyorlar. Hükümet Öğretmene ve sağlık çalışanlarına kesenin ağzını açtı. Çok sevdikleri Polise ne oldu,lafa gelince polisi çok seviyorlar, böyle sevecekler ise hiç sevmesinler
Gönderilen Tarih - 09 Ağustos 2013 Cuma (19:55)  
Polis Haber
murat t.()
Bu haber neder burada yayınlanıyor anlamış değilim. haber metninin içerisinde bir defa dahi polis geçmiyor. Herkese ek bir ödeme var nedense polisin adı bile geçmiyor. Yıllardan beri yükü çok ağır olan polisin son zamanlarda meydana gelen olaylar nedeniyle yükü iki üç kat daha da artmışken ve dahi üstüne üstlük hiç yokken ikinci şark şokuna giren polis bu yüke daha ne kadar dayanır bilemiyorum. Yetkilileri insafa davet ediyorum. Meslektaşlarıma selam ve saygılarımla. İyi Bayramlar.
Gönderilen Tarih - 09 Ağustos 2013 Cuma (19:57)  
Polis Haber
Bana ne()
Polis ölmüş bitmiş kime ne? Polis haklarını alamıyormuş kime ne? Madem öyle; Ekimde okullar açılacakmış ve büyük eylemler olacakmış. Bana ne! Hükümet yıkılacakmış bana ne? Kaos çıkarmış bana ne?
Gönderilen Tarih - 09 Ağustos 2013 Cuma (19:56)  
Polis Haber
Memmur sen()
İle anlaşmak, memurla anlaşmak değildir. Polisin hangi hakkı konuşuldu masada. Hiç!
Gönderilen Tarih - 09 Ağustos 2013 Cuma (19:56)  
Polis Haber
Polise 124 Öğretmene 274 tl()
175 brüt, 124 tl net zam. 4+4 yapsalardı 230 tl zam alacaktık. Geçen sene askere, 6 ay önce sağlıkçıya, Şimdi öğretmene ek zam. Hayırlı olsun, onlar sesini yükseltti ve haklarını aldı.
Gönderilen Tarih - 09 Ağustos 2013 Cuma (19:48)  
Polis Haber
ERGUN()
Ali Cengize itafen : Kardeşim öğretmenin aldığı maaşta gözü yok hiç bir polisin ama bizim isyanımız maaş zammı değil isyanımız çalışma saatleri ve bugünler de sen evinde ktinde kasaban da ailenle bayram yaparken ben çalışıyorum ve inan senden daha fazla da okudum sıkıntı yapma biz POLİS ler Kimsenin maaşını istemiyoruz hakkımız olan fazla Çalışmalarımızın karşılığını İSTİYOORUUUZ...
Gönderilen Tarih - 09 Ağustos 2013 Cuma (14:05)  
Polis Haber
polis()
polis bu ülkenin üvey evladı aynı zamanda sahibi olmayan tek devlet kuruluşu, devlet memurları içerisinde üniversite mezunu olup ta 3600 ek gösterge alamayan tek kurum bizleriz. hakkımızı da arayamıyoruz, sindirilmişiz, tencere içerisine konulup kapağı kapatılmış bir vaziyetteyiz, biz bu vatanın evladı değilmiyiz, bizim sesimiz çıkmıyor baskılardan dolayı ama eşim ve çocuklarım bana sen hakkını arayamıyorsan biz sokağa dökülüp senin hakkını alırız diyorlar. düşünün kendi hakkını arayamayan polis sokaktaki vatandaşın hakkını nasıl savunacak. artık yetti bundan sonra and olsun ki bunlara oy verirsem.....
Gönderilen Tarih - 09 Ağustos 2013 Cuma (11:57)  
Polis Haber
mağdur()
arkadaşlar çok arkadaş gibi benimde yeminim var polisle ilgili çalışma yapmazlarsa oyum yok selamlar
Gönderilen Tarih - 09 Ağustos 2013 Cuma (11:57)  
Polis Haber
kerim()
zamanı gelince hesaplaşacağız elbet.polis keriz değil unutmaz yapılanı.
Gönderilen Tarih - 09 Ağustos 2013 Cuma (11:57)  
Polis Haber
Bir Dost()
Söyleyecek kelime bulamıyorum. Öğretmen arkadaşlara hayırlı olsun, onların bir kabahati yok, verilmiş ve alınmış bir hak. Silah zoru ile mi parayı aldılar, inşallah polisin hakkınıda verirler.
Gönderilen Tarih - 08 Ağustos 2013 Perşembe (10:35)  
Polis Haber
hasan kelle()
nerede verilen sözler bunlara ve yandaşlarına seçimce oy vermeyin.
Gönderilen Tarih - 08 Ağustos 2013 Perşembe (10:36)  
Polis Haber
ali cengiz()
selam arkadaşlar burada herkes öğretmenin aldığı zammı eliştiriyor,oysa öğretmen 4 yıllık fakülte mezunu sonuçta eğitim ve öğretimde emek verip bu ülkeye hayırlı insanlar yetiştiriyor , polis arkadaşlarım ise bir üniversiteyi kazanamayan en son ekmek kapısı olarak mesleği seçmek zorunda kalan kişiler sonuçta, aramızda mutlaka fark olmalı, öğretmen olarak biz daha fazlasını hakediyoruz aslında..Durmak yok yola devam... ((( Sn. Yorumcu; bütün düşüncelere saygılıyız fakat polisin 4 yıllık lisans mezunu olmadığını kabul edemeyiz. Bu konuda çok büyük yanılgı ve bilgisizlik içindesiniz. Polisin bırakın 4 yıllığı; birçoğu yüksek lisans, doktora ve daha üst düzey eğitimleri olduğunu siz bilmiyorsunuz!!! Yani o sokakta gördüğün kasklı veya kasksız polislerin içinde öğretmenlerin de olduğu gibi mühendis, mimar, ressam, sporcu, hukukçu ve çeşitli dallarda en az 4 yıllık lisans eğitimi almış insanların olduğunu siz bilmiyorsunuz. Bilmediğiniz konularda bu şekilde itham edici yorumlarda bulunmanız hiç hoş değil... EDİTÖR)))
Gönderilen Tarih - 08 Ağustos 2013 Perşembe (10:25)  
Polis Haber
ALMA MAZLUMUN AHINI()
Taban aylığına vergiler çıkarsak 124 tl yansıyor.Hükümet polis her halükarda çantada keklik diyor oyları benim gözüyle bakıyor zannedersem. hükümet gezi taltifini adaletli dağıtımı yerine yürüyen öğretmenlere vererek, benim mazlum polisim de yine havasını almıştır memur sendikalarının çoğu eğitimcilerden kaynaklanıyor sanırsam.Bu dönem içişleri bakanlığı polise iyileştirme yaptı yaptı,yoksa ömür boyu polis ezilmeye mahkümdür. Nerde kaldı eşit işe eşit ücret senenin altı ayı izinli geçiren öğretmenler almasın demiyorum ama Allahtan korkun biraz can güvenliği riski olan bir işin bedeli bu olsa gerek...
Gönderilen Tarih - 08 Ağustos 2013 Perşembe (10:19)  
Polis Haber
Demedi Demeyin()
Hepiniz hakettiniz bunu iyi oluyor. ben bunları söylediğim zaman her kez bana kızıyordu. ama yook illağa çamura basınca akıllanacaksınız. şahsım adına oy vermedimde vermeyeceğimde.. şu an gidip sorun hala memnun olan o kadar çoktur ki ooooo onların sayesinde durmak yook sevilmeye devamm...
Gönderilen Tarih - 08 Ağustos 2013 Perşembe (17:41)  
Polis Haber
sabıra veda()
biz bu tiyatroyu hep seyrettik ama bu tiyatro bazılarında alışkanlık yapmışa benziyor
Gönderilen Tarih - 08 Ağustos 2013 Perşembe (17:41)  
Polis Haber
cem can()
polisten alacak oyu merak etmesinler gezen öğretmenler herseyi hakediyor...
Gönderilen Tarih - 08 Ağustos 2013 Perşembe (14:42)  
Polis Haber
ali veli()
öğretmenlerimiz. hani polise zam denildiğinde haktan bahsediyorlardı. şimdi hiçbiri yok. şimdi eğittikleri gençlik, hepsi gezi parkı çapulcu gençliği olmuş. siz bu zammı hak etmiyorsunuz. hani Atatürk'ün öğretmenleri nerde yok. Nadiren var. yazıklar olsun.
Gönderilen Tarih - 08 Ağustos 2013 Perşembe (10:26)  
Polis Haber
şahin()
emekli polisin vay haline bu garibanların hakkını kim savunacak.
Gönderilen Tarih - 08 Ağustos 2013 Perşembe (10:26)  
Polis Haber
ali vali()
başbakanımız sağolsun hiç polisi sevmiyor. bunu 2001 yılından beri belli ediyor. protesto için oy vermeyelim kimseye. hep kandırılan biz olduk. 10 Nisanlar. seçim vaatleri vs. zaten bizim bayramımız yok. biz eski medeniyetlerin köleleri gibiyiz.
Gönderilen Tarih - 08 Ağustos 2013 Perşembe (10:26)  
Polis Haber
ali veli()
bayram seyran demeden çalışan polis.işçiye 10 yılda %2000 zam. enflasyon %1000.2001 den beri eziyet ediliyor polise. verilen vaatler. 200 tl verilecek. özlük haklar düzeltilecek vs. yazıklar olsun.
Gönderilen Tarih - 08 Ağustos 2013 Perşembe (10:27)  
Polis Haber
selahattin A()
Büyüyünnce bende öğretmen olucam az iş çok para neredeyse orada olacam nasılsa az çalışan çok ,çok çalışan az çalışı yor gözüküyor uzaktan:)))
Gönderilen Tarih - 08 Ağustos 2013 Perşembe (10:27)  
Polis Haber
hasan şişman()
gezi olaylarında knyada çevik başka ile gitti bizde çalışan kadronun yarısı çeviğin yerine göreve gitti biz çift motor çalıştık gidenlerin yerini doldurmak için haram olsun
Gönderilen Tarih - 08 Ağustos 2013 Perşembe (10:28)  
Polis Haber
ahmet erduran()
adamlar haklılar polis parayı ne yapacak demii izni mi var parayı harcayacak kadar öğretmene versinler nede olsa 2 aydır tatildeler paraları kalmadı...buna ne denir hak yiyen....
Gönderilen Tarih - 08 Ağustos 2013 Perşembe (10:29)  
Polis Haber
POLİS()
YAZIKLAR OLSUN BİRGÜN BİZDE CEVABINI VERECEĞİZ BU ADALETSİZLİKLERİN CEVABINI,,,
Gönderilen Tarih - 08 Ağustos 2013 Perşembe (10:29)  
Polis Haber
hayrettin kurt()
yazıklar olsun.polis bu kadar garibanmı?bu işin sndığıda var.ben şahsım olarak kesinlikle oy vermeyeceğim.sayın başbakan 2007 de 72 milyonun önünde verdiği sözü hatırlasın.yazıklar olsunnnnnnnnn.başkada hiç bir şey demiyorum.
Gönderilen Tarih - 08 Ağustos 2013 Perşembe (10:29)  
Polis Haber
serdal ardan ()
iyi oluyor bize .gezide polisi ezdirmem dedi ama bizi paspas etti.helal olsun . yine polisleri 2 tatlı söze kandırır.bu hükümet bize mustehak...
Gönderilen Tarih - 08 Ağustos 2013 Perşembe (10:25)  
Polis Haber
zeki selçuk()
ayıp sadece ayıp
Gönderilen Tarih - 08 Ağustos 2013 Perşembe (10:25)  
Polis Haber
AHMET DOĞAN()
polis arkadaşlar buradan böyle sızlanıp duruyorsunuz ama seçim geldiği zaman yine veriyorsunuz hiç sızlanmayın ağlamayın siz bunları hak ediyorsunuz..sizi oyalayıp dururlar.....selamlar...silkin kendine dön.......
Gönderilen Tarih - 08 Ağustos 2013 Perşembe (10:24)  
Polis Haber
Yılmaz YAVUZ()
Bizim temsilcilerimiz yani müdürlerimiz kendileri taltiften falan aldıkları için çalışan polis memurları almasa da olur zihniyetinde oldukları için çok şükür bu kadar alabiliyoduz ya sınavlarda olduğu gibi seksen lira çok bizle aynı alıyo deselerdi ne olacaktı halimiz bilmem!
Gönderilen Tarih - 08 Ağustos 2013 Perşembe (10:23)  
Polis Haber
Burak()
polis buna layıktır kürsüden atılan boş öpücüklerle daha çok ek görev iyi değilmi
Gönderilen Tarih - 08 Ağustos 2013 Perşembe (10:19)  
Polis Haber
polis()
hakkımı helal etmiyorum..seçimlerde görüşmek üzere
Gönderilen Tarih - 07 Ağustos 2013 Çarşamba (10:19)  
Polis Haber
Türk Polisi ()
Polis destan yazdı diyenler bizlere masallar anlatıyor. Bizleri unutanlara kendimizi Sandıkta hatırlatalım arkdaşlar
Gönderilen Tarih - 07 Ağustos 2013 Çarşamba (10:19)  
Polis Haber
()
polislerin ağlamaya hakkı yok, niye derseniz ak parti il başkanı gibi çalışan polisler hiç ağlamasın polise hayatta para vermezler sebebini biliyorumda buradan yazılmaz
Gönderilen Tarih - 07 Ağustos 2013 Çarşamba (10:19)  
Polis Haber
POLİS()
HİÇ VERİLECEK PARALARDA VE EK ÖDEMELERDE POLİSİN ADI GEÇMİYOR
Gönderilen Tarih - 07 Ağustos 2013 Çarşamba (10:19)  
Polis Haber
c,k,()
hakkımızı arıyacak insanlarıda ihraç ettiler meslekten,yapacak hiç bir şey yok.
Gönderilen Tarih - 07 Ağustos 2013 Çarşamba (10:18)  
Polis Haber
pol.ekrem()
arkadaşlar polis herzaman uvey evlattır.polise verilen hiç bir söz tutulmuyor.sağ olsun polis arkadaşlarda taltifleri elden gidecek diye ses çıkarmıyor.pes doğrusu
Gönderilen Tarih - 07 Ağustos 2013 Çarşamba (10:18)  
Polis Haber
sencer kara()
polis herşeyi hakediyor.polis bu hükümete oy vermeye devam etsin güzel eziyor adamlar devam
Gönderilen Tarih - 07 Ağustos 2013 Çarşamba (10:18)  
Polis Haber
serdar ()
Sn. Başbakana sesleniyorum; aslanım, kaplanıp diyerek gaz verdiği polisleri neden zam masasında unutuyor? onlarca ek ödeme alamayan memur varken neden bir öğretmene veriliyor Bunları ALLAH a havale ediyorum
Gönderilen Tarih - 07 Ağustos 2013 Çarşamba (10:17)  
Polis Haber
mihail()
taban aylığına zam maaşı ne kadar etkileyecek bilen var mı
Gönderilen Tarih - 07 Ağustos 2013 Çarşamba (10:16)  
Polis Haber
ZAFER()
SANDIKTA GÖRÜŞÜRÜÜÜÜZ
Gönderilen Tarih - 07 Ağustos 2013 Çarşamba (10:16)  
Polis Haber
yavuz selim()
polis gezi olaylarında resmen sivil darbeyi engelledi daha önce askeri darbeyi engellediği gibi ama malesef senenin yarısında yatan ve polisleri eğitimsizlikle itham eden öğretmenler aldı zammı, gerçi 10 nisan polis bayramında askeriye zam almıştı çok görmüyorum hükümete bunu
Gönderilen Tarih - 07 Ağustos 2013 Çarşamba (10:16)  
Polis Haber
mert ay()
yüzde 90 oy veriyorsunuz şimdide bağırıyorsunuz hiç zam yapmasa yine kuzu kuzu vereceksiniz
Gönderilen Tarih - 07 Ağustos 2013 Çarşamba (10:16)  
Polis Haber
adıl()
bayramda ttil yapan tazminat alırken bayramı haftasonu olmayan bırşey almaz her zamankı gıbı
Gönderilen Tarih - 07 Ağustos 2013 Çarşamba (10:15)  
Polis Haber
tamam()
şimdiye kadar desteklemiştim ama artık destek yok
Gönderilen Tarih - 07 Ağustos 2013 Çarşamba (10:15)  
Polis Haber
kaan()
yorum yapılmayacaaaak....yapma...::)
Gönderilen Tarih - 07 Ağustos 2013 Çarşamba (10:15)  
Polis Haber
NAİL DAĞ()
Çalışan Polis zamma gelince başkaları.Bayramda çalış,hafta sonu çalış, hafta sonu maçlar, Büyüklerden biri geçecek geç yola saatlerce bekle, Polise vaat vermeye gelince maalesef yok.
Gönderilen Tarih - 07 Ağustos 2013 Çarşamba (19:31)  
Polis Haber
faruk()
Çileyi polis çekiyor, karşılığında sadece sırtı sıvazlanıyor. Öğretmenler senede 50 tam gün çalışmazken polisin 12/24 sistemi ile anası ağlıyor. Hükümet bütün polis arkadaşlarım aynı düşünüyor...
Gönderilen Tarih - 07 Ağustos 2013 Çarşamba (19:30)  
Polis Haber
c.a()
yazıklar olsunnnnnn
Gönderilen Tarih - 07 Ağustos 2013 Çarşamba (19:31)  
Polis Haber
YILDIZ()
GEÇEN DÖNEM SAĞLIKÇILARA VERİLDİ BU DÖNEM ÖĞRETMENLERE. BUNLAR BİZE HİÇ Bİ ŞEY VERMEZLER. VERDİĞİM OYLAR HARAM OLSUN DAHA DA OLSA VERMEM OY MOY.
Gönderilen Tarih - 07 Ağustos 2013 Çarşamba (19:31)  
Polis Haber
yeter artık()
yeter artık. kimse birşey demeyecek mi? öğretmenlere seyyanen zamlar verilirken polislere kuruş verilmiyor. bu nasıl bir iştir ya
Gönderilen Tarih - 07 Ağustos 2013 Çarşamba (19:32)  
Polis Haber
karakolcu()
kandırmaya devam. bayram arifesi aceleye getirdiler. Öğretmenleri temsil eden hükümetin adamı memursen başkanına helal olsun. 2014 yılında öğretmene 325 tl zam, polise 175 tl zam. Durmak yok, gece gündüz,yaz kış, bayramlarda çalışmaya devam...
Gönderilen Tarih - 07 Ağustos 2013 Çarşamba (19:33)  
Polis Haber
polis()
Çok yazık. Yarın bayram. Çalışmaya devam. Öğretmen tatilde olduğu halde zammı onlar alıyor. Bizim bir temsilcimiz bile yok. Ancak çok iyi kullanılıyoruz. Gerçekten yazık ya.
Gönderilen Tarih - 07 Ağustos 2013 Çarşamba (19:34)  
Polis Haber
mehmet ç.()
Polise yine Yarabbi Şükür, Allah ıslah etsin, mücadelemiz sürecek.
Gönderilen Tarih - 07 Ağustos 2013 Çarşamba (19:34)  
Polis Haber
kaan dobra()
taban aylığa zam polise de yansıyacakmı ya da ne kadar olur bilen varmı
Gönderilen Tarih - 07 Ağustos 2013 Çarşamba (19:34)  
Polis Haber
noluyo la()
Ne yapıyor bu hükümet anlayan varmı, polislere kuru laf ve umut verilirken, para verilmiyor. Para başkasına verildi. Eylül ekimde öğretmenlerde bizimle birlikte nöbet tutsun..
Gönderilen Tarih - 07 Ağustos 2013 Çarşamba (17:22)  

Diğer Ekonomi Haberleri
Polis Haber
Kışanak'ın isteğine cevap: Mümkün değil
Polis Haber
Hükümet, SGK soygununa 'dur' diyecek
Polis Haber
Çinliler 10 bin kişilik yatırım için Türkiye'de

Polis Haber
Çinliler 10 bin kişilik yatırım için Türkiye'de
Polis Haber
Bankada hesabı olanlar dikkat! İşte son tarih..
Polis Haber
Vatandaşı isyan ettiren ücretler tarihe karışıyor
Polis Haber
Benzine zam, motorine indirim
Polis Haber
13 milyon vatandaşı heyecan sardı
Diğer Başlıklar

Polis Haber
Düzce’de “yol verme” kavgası: 1 ölü, 1 yaralı
Polis Haber
Facebook bir ilin daha adını değiştirdi
Polis Haber
Galatasaraylı Selçuk, Cüneyt Çakır'a Patladı
Polis Haber
1 astsubay ve 4 polise suçüstü
Polis Haber
Güvenlik alarmı! Uzmanlar görevde
Polis Haber
Dershaneler için kritik tarih belli oldu!
Polis Haber
Aziz Yıldırım ne zaman teslim olacak?
Polis Haber
Artık her önüne gelen çoban olamayacak
Polis Haber
Iğdır'da 500 Polisle 'Huzur Operasyonu'
Polis Haber
Memurlara verilen 1.463 TL değerinde ödülün şartları nelerdir?
Ulusal Gazeteler

Öne Çıkanlar
Polis Haber
Polisler sorunlarına çözüm istiyor
02.02.2014 günü polishaber.net sitemizde yayınlanan Polis, Sorunlarına Çözüm Arıyor başlıklı anketimize katılım tamamlanmış ve bununl...
»
»
»

Namaz Vakitleri ( İstanbul )

İmsakGüneşÖğleİkindiAkşamYatsı
04:2206:1113:1316:5919:5821:33

20 Nisan 2014 Pazar
Hava Durumu ( İstanbul )
Bugün
Polis Haber
11°C - 20°C
Pazartesi
Polis Haber
11°C - 21°C
Salı
Polis Haber
12°C - 22°C
Çarşamba
Polis Haber
13°C - 24°C


Süper Lig
 TakımlarOGBPuan
1Kayserispor16475019
2Orduspor16484-120
3Gençlerbirliği16637-521
4K.Karabükspor16655423
5Trabzonspor16655623
6Kasımpaşa16583623
7Bursaspor166641024
8MP Antalyaspor16834627
9Fenerbahçe167631827
10Beşiktaş167631127
Günün Sözü
Sen insana ulaşmadan Allah'ı nasıl arıyorsun?.
(Hz. Muhammed)
Facebook
Arşiv Arama
Sayaç

Anasayfa
Site Haritası
Sitenize Ekleyin
RSS Kaynağı
Hakkımızda
Polis HaberGizlilik Politikamız